X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε: Nissan Juke 1.2 DIG-T 135 PS

Στo Nissan Juke τοποθετήθηκε για πρώτη φορά ο μικρός κινητήρας 1.2 Turbo με την ανανέωση του 2014. Η κατανάλωση δεν έχει αυξηθεί τόσο και ειδικά τώρα είναι δύσκολο να πέσει κάτω από το 8,0 lt/100km.

Στo Nissan Juke τοποθετήθηκε για πρώτη φορά ο μικρός κινητήρας 1.2 Turbo με την ανανέωση του 2014, όμως πρόσφατα η ελληνική αντιπροσωπεία τον συνδύασε με έναν εγκέφαλο που ανεβάζει την ισχύ του από τους 115 στους 135 ίππους, για να μείνει απόλυτα επίκαιρη με την πρόοδο των μικρών υπερτροφοδοτούμενων μοτέρ.

Η ίδια επιλογή, που κοστίζει 500 Ευρώ επιπλέον -φυσικά με εργοστασιακή εγγύηση- υπάρχει και για τις εκδόσεις 1.2 με μηχανικό κιβώτιο των Qashqai και Pulsar.

Το πλαίσιο -που έτσι κι αλλιώς αντέχει τους 218 ίππους του Juke Nismo- δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να ανταπεξέλθει. Το Juke ήταν έτσι κι αλλιώς ένα μικρό SUV που ήλεγχε καλά τις κλίσεις στη στροφή και έδινε αίσθηση στιβαρότητας στο πάτημά του, αλλά τώρα με τη σημαντική αύξηση της ισχύος και βελτίωση των επιδόσεων που χαρίζουν οι 135 ίπποι στα 1.300 κιλά του αμαξώματος, ενίσχυσε ακόμα περισσότερο της «οδηγοκεντρική» υπόστασή του.

Σε καλή άσφαλτο ο εμπρός άξονας βγάζει όμορφα και χωρίς υποστροφή ισχύος την επιπλέον δύναμη του κινητήρα, ειδικά μετά τις 2.000 στροφές, ενώ τα 210 Nm της ροπής ο οδηγός τα νιώθει σαν πάντοτε διαθέσιμα - αν και με τη μετατροπή το μοτέρ δείχνει τα πιο ζωηρά του σημάδια στις μέσες και ψηλές στροφές.

Η κατανάλωση δεν έχει αυξηθεί τόσο και ειδικά τώρα είναι δύσκολο να πέσει κάτω από το 8,0 lt/100km, όμως με την ανανέωση του Juke το ταξίδι έγινε σαφώς πιο οικονομικό με την προσθήκη του νέου μηχανικού κιβωτίου, με μακριά 6η σχέση που επέτρεψε εκ γενετής ο μικρός 1.2 Turbo. Το Juke με τον κινητήρα 1.2 ξεκινά από τα 17.950 Ευρώ - στα οποία προστίθενται και τα 500 Ευρώ το εγκεφάλου αύξησης της ισχύος, αναλόγως της έκδοσης…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ