X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε: Dacia Duster 1.5 DCI 4X2

Οδηγήσαμε το Dacia Duster 1.5 DCI 4X2, στο οποίο προστέθηκαν βελτιώσεις με βάση τις οικονομίες κλίμακας, για να μην ανέβει το κόστος, διατηρώντας παράλληλα τις ταξιδιωτικές ικανότητες.

Στη δεύτερη γενιά του Dacia Duster ήταν κρίσιμο να μην γίνει τίποτα που να άλλαζε τη μοναδική ισορροπία της ιδιαίτερης αξίας που προσέφερε για άκρως οικονομική τιμή. Έτσι, σε ένα αυτοκίνητο με τα ιδιαίτερα προνόμια των μηχανικών μερών της Renault, και με ταξιδιωτικές ικανότητες πολύ πιο άνετες και off-road απ’ όσες δείχνει, προστέθηκαν τώρα βελτιώσεις με βάση τις οικονομίες κλίμακας, για να μην ανέβει το κόστος.

Τώρα πλέον το Duster έχει καλύτερης ποιότητας υλικά στο εσωτερικό, βελτιωμένη ηχομόνωση και ηλεκτρική υποβοήθηση στο τιμόνι, που μειώνεται αναλόγως της ταχύτητας.

Ο γνωστός πετρελαιοκινητήρας 1.5 dCi αποδίδει τους 110 ίππους του με τρόπο γραμμικό, και σε όλο το φάσμα των στροφών εμφανίζει την κλασσική του ζωντάνια - κρατώντας τη μέση κατανάλωση αρκετά κοντά στα 6,0 λίτρα / 100 χλμ. Είναι, δηλαδή, αρκετά "ροπάτο", με πολύ καλή αίσθηση του ομαλού και αρκετά σβέλτου κιβωτίου 6 σχέσεων.

Χωρίς να αλλάξει διαστάσεις ή δάπεδο, το Duster ακόμα και στη δικίνητη έκδοση είναι αρκετά καλό εκτός δρόμου, έχοντας τα ηλεκτρονικά συστήματα (Hill Start Assist για τις ανηφόρες και Hill Descent Control για τις κατηφόρες), αλλά και τα 21 εκατ. της απόστασης από το έδαφος.

Η ίδια απόσταση φυσικά προκαλεί συμβιβασμούς στην άσφαλτο, αλλά εκεί οι κλίσεις του Duster δεν τρομάζουν και χάρη στη νέα ρύθμιση της ανάρτησης όχι μόνο εμπνέει εμπιστοσύνη στις στροφές, αλλά φιλτράρει και καλύτερα τις ανωμαλίες του δρόμου και πετυχαίνει αξιοσημείωτη, για την τιμή του, ποιότητα κύλισης στο ταξίδι. Αυτή, η τιμή του, ξεκινά στην δικίνητη diesel έκδοση από τα 15.080 Ευρώ…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ