X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγώντας το VW T-ROC 1.5 lt

COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Στην εποχή του σκληρού ροκ, που ζούμε με τον κορονοϊό και τις επιπτώσεις του, η δοκιμή του VW T-ROC μπορεί να σε βγάλει από τις καθημερινές έγνοιες.

Είχα την ευκαιρία να οδηγήσω, προ ημερών, τη δεύτερη πιο ισχυρή έκδοση του μικρότερου SUV μοντέλου της γερμανικής μάρκας, με τον κινητήρα 1.5 lt που αποδίδει 150 hp και συνδυάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο DSG, καθώς διατίθεται και με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Σχεδιαστικά, μόνο οι διαφορετικές ζάντες το ξεχωρίζουν από τη λιγότερο ισχυρή έκδοση με τον χιλιάρη κινητήρα των 115 ίππων, ενώ και μέσα οι αλλαγές είναι ελάχιστες. Ουσιαστικά, το επίπεδο εξοπλισμού είναι αυτό που κάνει τη διαφορά.

Σε κάθε περίπτωση, το T-ROC είναι ισορροπημένο μοντέλο, με 4,234 μ. μήκος, που το καθιστά ευέλικτο στην πόλη, ενώ και μέσα, οφείλω να πω, ότι η άνεση είναι καλή για τέσσερις ενήλικες επιβάτες, με τον πέμπτο να χωρά αν είναι μικρότερου μεγέθους.

Το αλουμίνιο που χρησιμοποιείται στο περίγραμμα της μάσκα, στις ποδιές και στις ράγες οροφής, του προσδίδουν premium χαρακτήρα.

COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Στην καμπίνα, η οποία μου αρέσει πολύ περισσότερο, ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας, με το ταμπλό προσανατολισμένο προς τον οδηγό, είναι εξαιρετικά φινετσάτο και βολικό, το τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα χαρίζει μια σπορ πινελιά, οι θαυμάσιες ταπετσαρίες στα καθίσματα είναι και ευχάριστες στην αφή και καλαίσθητες, οι αποθηκευτικοί χώροι επαρκείς για μικροαντικείμενα, ενώ τα πεντάλ αλουμινίου υποδηλώνουν ότι πράγματι οδηγείς κάτι πιο ισχυρό.

Κι εδώ έρχονται τα 150 άλογα να πουν την αλήθεια, διότι πράγματι η ισχύς φαίνεται στον δρόμο, με την επιτάχυνση στα 8,4 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, που είναι μια χαρά για να προσπεράσεις γρήγορα, ενώ ενδεικτικά η τελική ταχύτητα των 205 χλμ./ώρα, δείχνει την αντοχή του μοτέρ. Δεν συνιστώ να την αγγίξει κάποιος, λόγω ασφάλειας. Πολύ καλή, δε, και η ροπή των 250 Nm από τις 1.500 σ.α.λ., που συνεισφέρουν στο ξεπέταγμα του αυτοκινήτου.

COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Το DSG κιβώτιο συνεργάζεται πολύ καλά με το μοτέρ και πολλοί το προτιμούν για να ξεγνοιάσουν από τις αλλαγές ταχυτήτων. Και δεν είναι μόνο αυτό, διότι το κιβώτιο αυτό δεν αυξάνει την κατανάλωση, διότι με τα 8 λίτρα στα 100 χλμ. μέση κατανάλωση που διαπίστωσα, ελάχιστα παραπάνω καίει ακόμα και από το χιλιάρι μοτέρ.

Καλοστημένο στο δρόμο, με πιο σφικτή ανάρτηση στα 150 άλογα, απορροφά τις ανωμαλίες αρκετά καλά, διότι κινήθηκα αρκετά και σε χωματόδρομο, ενώ στον αυτοκινητόδρομο το απολαμβάνεις περισσότερο.

Μου άρεσε και το επίπεδο ηχομόνωσης, που συνεισφέρει στην άνεση.

Καταλήγοντας, μπορώ να πω ότι είναι μια αξιόλογη επιλογή αγοράς, στα 25.800 ευρώ (τσιμπημένη, κάπως), ενώ η έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο κοστίζει 850 ευρώ λιγότερο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ