X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγώντας το νέο Range Rover Velar

Η άκρως επιβλητική μπροστινή όψη του Velar, αναμφίβολα αποσπά την προσοχή στο διάβα του αυτοκινήτου. Η κυψελοειδής μάσκα προσδίδει κύρος σε ένα αυτοκίνητο 4,8 μ. μήκους και 2,032 μ. πλάτους, που αναμφίβολα το κατατάσσει στα μεγάλα πολυτελή SUV.

Εμφορείται από ιδιαίτερα προσεγμένη ευρωπαϊκή σχεδίαση, υψηλή ποιότητα κατασκευής και μάλιστα στην Ευρώπη, στο εργοστάσιο Ζιλίνα της Σλοβακίας, ένα από τα πλέον σύγχρονα της γηραιάς ηπείρου.

Κι αν εξωτερικά προκαλεί το μάτι, στην καμπίνα οι οθόνες αφής 10 ιντσών δημιουργούν την αίσθηση ότι βρίσκεται σε ένα φουτουριστικό κόκπιτ. Ακόμα και τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι με αφή και χρειάζεται κάποια εξοικείωση για να τα λειτουργήσεις. Ψηφιακός βέβαια και ο πίνακας οργάνων, με ξεκάθαρες απεικονίσεις.

Από πολυτέλεια δεν χρειάζεται συζήτηση με τα δερμάτινα καθίσματα και ούτε λόγος να γίνεται για την άνεση, καθώς με 2,874 μ. μεταξόνιο, εμπρός αλλά και πίσω κάθεσαι σαν πασάς.

Οδήγησα τη πετρελαιοκίνητη έκδοση V6 με τον κινητήρα 3.0 lt – 300 hp, που είναι αρκετά αθόρυβος, σαν να οδηγείς βενζινοκίνητη έκδοση.

Στον δρόμο κινείσαι σαν άρχοντας, χωρίς να καταλαβαίνεις ότι αγγίζεις το όριο ταχύτητας του αυτοκινητοδρόμου, ενώ στα επαρχιακά κομμάτια που κινήθηκα, έπαιξε ρόλο το σύστημα τετρακίνησης All Wheel Drive (AWD) με Intelligent Driveline Dynamics (IDD), που σε συνδυασμό με το Torque Vectoring by Braking προσφέρουν ευχάριστη οδήγηση, επιλέγοντας βέβαια και τον τρόπο οδήγησης ανάλογα την κατάσταση του οδοστρώματος.

Καινοτομίες όπως το σύστημα προσαρμοζόμενης δυναμικής (Adaptive Dynamics) και το σύστημα ηλεκτρονικής αερανάρτησης, απορροφούν τους κραδασμούς, διασφαλίζοντας τις κατάλληλες συνθήκες οδήγησης.

Πάντως, η κατανάλωση κυμάνθηκε πάνω από 13 λίτρα στα 100 χλμ., όμως ξέρεις τι αγοράζεις και βέβαια που επενδύεις τις περίπου 90.000 ευρώ.

Μοναδικό στο Land Rover, το νέο σύστημα ψυχαγωγίας InControl, Touch Pro Duo, με άφθονη πληροφόρηση και ψυχαγωγία, με διαισθητικές και προηγμένες ενσωματωμένες τεχνολογίες.

Το Range Rover Velar εφοδιάζεται με πληθώρα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, και είναι άμεσα διαθέσιμο από την εισαγωγική εταιρεία…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ