X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγώντας το νέο Citroen C5 Aircross

SPYROS KANATAS

Το C5 Aircross είναι το μεγαλύτερο SUV της γαλλικής μάρκας, ενώ και σε εμφάνιση είναι μια κλάση παραπάνω από το ήδη ξεχωριστό C3 Aircross.

Δεύτερη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους, αυτή τη φορά για πολύ περισσότερα χιλιόμετρα, σε σχέση με την πρώτη φορά, όταν είχα οδηγήσει το νέο Citroen C5 Aircross στην ορεινή Κορινθία.

Στο τιμόνι ο Δημήτρης Μπαλής

Τώρα, κινήθηκα σε σύμμεικτη διαδρομή, όπως άλλωστε συνηθίζω διαπιστώνοντας ότι και με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα στον χιλιομετρητή, το μοντέλο δείχνει σαν βγήκε τώρα στην κυκλοφορία.

Το C5 Aircross είναι το μεγαλύτερο SUV της γαλλικής μάρκας, ενώ και σε εμφάνιση είναι μια κλάση παραπάνω από το ήδη ξεχωριστό C3 Aircross.

Η κοινή αναφορά συνίσταται στα περιμετρικά Airbumps, που φέρουν και διχρωμία, δημιουργώντας ένα καλαίσθητο σύνολο, στο οποίο η λεπτή μάσκα, δείχνει πιο εκλεπτισμένο χαρακτήρα, με νέο σήμα του «λοχία», διπλά φωτιστικά, φώτα ημέρας και χρώμιο παντού.

Στην καμπίνα, ξεχωρίζουν οι διπλοί αεραγωγοί, το τριάχτινο τιμόνι με επίπεδα τμήματα πάνω και κάτω, η οριζόντια διάταξη του ταμπλό, η οθόνη αφής 8 ιντσών, ο πίνακας οργάνων με μια προσαρμόσιμη ψηφιακή οθόνη TFT 12,3 ιντσών, με τρία διαφορετικά στυλ γραφικών, η ψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης, η μεγάλη κονσόλα με τις ποτηροθήκες, τα δύο ψυχόμενα ντουλαπάκια και τα μαλακά πλαστικά.

Τα καθίσματα είναι κάτι παραπάνω από άνετα, όμορφα και στο αυτοκίνητο δοκιμής με δέρμα, που αγκαλιάζουν το σώμα, σε βαθμό που να μην φεύγει από τη θέση του ακόμα και στις γρήγορες κινήσεις σε στροφές.

SPYROS KANATAS

Άνετο για 5 ενήλικες και υπερ-άνετο για τις αποσκευές (580 λίτρα), ώστε να καλύψει τις οικογένειες, ενώ τα τρία, ανεξάρτητα πίσω καθίσματα, εκτός από αναδιπλούμενα, μπορούν να συρθούν μαζί κατά 15 εκ., αυξάνοντας τη χωρητικότητα στα 720 λίτρα.

Ένα ακόμη χαρακτηριστικό του C5 Aircross, είναι τα 23 εκατοστά απόστασης από το έδαφος, που μαζί με τους μεγάλους τροχούς διαμέτρου 72 εκ., βοηθούν τις κινήσεις, ειδικά σε δύσκολα εδάφη, κυρίως στο χώμα.

Οδηγώντας, ακόμα κι αν κλείσεις το ηχοσύστημα, ελάχιστοι θόρυβοι περνούν στο εσωτερικό, κι αυτό επειδή η ηχομόνωση βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Ταυτόχρονα και η ανάρτηση δουλεύει καλά, με τα αμορτισέρ να φέρουν υδραυλικά στοπ, που δουλεύουν προοδευτικά.

Οδηγώντας με καλές καιρικές συνθήκες, δεν χρειάστηκε να περιστρέψω το Grip Control, σε μια από τις επιλογές: Sand, All-Road, Snow ή ESP OFF, επιλογές χρήσιμες για να έχεις καλύτερη συμπεριφορά ανάλογα το που κινείσαι. Επιπροσθέτως, το Grip Control συνδυάζεται και με Hill Assistant Descent, για ασφαλή κατάβαση με χαμηλή ταχύτητα στα 3 χλμ./ώρα.

Στη δοκιμή, είχα στη διάθεσή μου την ισχυρή και ταυτόχρονα οικονομική σε κατανάλωση έκδοση, με τον κινητήρα πετρελαίου 1.5 BlueHDi - 130 hp, σε συνδυασμό με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Πρόκειται για ένα σύνολο πολύ αποδοτικό, με φοβερή ροπή.

Οι αλλαγές στο κιβώτιο, αν το βάλεις στην αυτόματη λειτουργία είναι όπως πρέπει για να κρατάς χαμηλή την κατανάλωση, αλλά αν θέλεις πιο γρήγορη οδήγηση τότε καλύτερα να χρησιμοποιήσεις τις μανέτες στο τιμόνι. Πάντως, το κιβώτιο έχει και σύστημα Eco Mode που όταν αφήνουμε το γκάζι είναι σαν να έχει “νεκρά”, ώστε να μειώνει την κατανάλωση.

SPYROS KANATAS

Εφοδιασμένο με πάνω από 20 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, από Hill Start Assist για την εκκίνηση έως και Highway Driver Assist, που συνδυάζει τον προσαρμοζόμενο έλεγχο ταχύτητας με Stop & Go και το ενεργό σύστημα προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, για να διαχειρίζεται ημιαυτόνομα την οδήγηση σε συγκεκριμένες συνθήκες.

Καταλήγοντας, θεωρώ ότι η εποχή του πετρελαίου καλά κρατεί. Οταν βλέπεις το δείκτη καυσίμου να μην μετακινείται εύκολα προς τα κάτω, βέβαια, τότε λες ναι στην αγορά. Απλά χρειάζεται να γνωρίζεις το που κάνεις τα χιλιόμετρα, διότι στο σταμάτα ξεκίνα στην πόλη το πετρέλαιο δεν ενδείκνυται σε αυτές τις περιπτώσεις.

SPYROS KANATAS

Πέραν αυτού του μοτέρ, υπάρχουν και εκδόσεις βενζίνης: 1.2 Pure Tech – 130 hp (6άρι χειροκίνητο κιβώτιο) και 1.6 Pure Tech – 180 hp (6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και 8άρι αυτόματο) καθώς και πιο ισχυρή έκδοση πετρελαίου 2.0 BlueHDi - 180 hp (με 6άρι και 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων).

Οι τιμές στις εκδόσεις πετρελαίου με το 8άρι κιβώτιο ξεκινούν από 29.850 ευρώ...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ