X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ο θρύλος Μπρους Σπρίνγκστιν τραγουδά για τη Jeep

The Jeep® brand and Bruce Springsteen collaborate to launch "The Middle" Big Game campaign THE JEEP® BRAND AND BRUCE SPRINGSTEEN COLLABORATE TO LAUNCH "THE MIDDLE" BIG GAME CAMPAIGN

Τα 80ά γενέθλια της αμερικανικής μάρκας γιορτάζονται με πολλούς τρόπους και ξεχωριστές εκδηλώσεις.

Όχι, ο Μπους Σπρίνγκστιν δεν τραγουδά το "Born in the USA", ένα κομμάτι εμβληματικό για την Αμερική και για όσους αισθάνονται Αμερικανοί.

Ο 71 ετών (πώς περνούν τα χρόνια), θρύλος της ροκ, πρωταγωνιστεί σε ένα video διάρκειας 2 λεπτών, με την ονομασία "The Middle", που δημιούργησε ο ίδιος, μαζί με τον συνεργάτη του Ρον Ανιέλο, σε συνεργασία με την αμερικανική Jeep, η οποία είναι μέλος του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Σπρίνγκστιν εκφράζεται υπέρ του κοινωνικού συνόλου και μέσα από αυτό το video, μαζί με τη Jeep, περνούν μηνύματα για την ισότητα,τη συνεργασία, την ελπίδα και την αξία της ανθρώπινης ζωής. Μάλιστα, το "TheMiddle" έπαιξε κατά τη διάρκεια του Super Bowl 2021, την περασμένη Κυριακή 7 Φεβρουαρίου, ενώ στο διαδίκτυο το έχουν παρακολουθήσει πάνω από 20 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο.

Το νέο video έρχεται σε συνέχεια μια σειράς ξεχωριστών δημιουργικών της Jeep, με πιο πρόσφατο εκείνο του "Groundhog Day" ("Ημέρα της μαρμότας"), όπου ο Μπιλ Μάρεϊ -περισσότερα από 25 χρόνια μετά τη δημιουργία της πολυβραβευμένης ταινίας- ζούσε και πάλι αυτή την σουρεαλιστική εμπειρία παρέα με το Jeep Gladiator.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για περισσότερο από μια δεκαετία, οι Jeep, Dodge και Ram, οι τρεις αμερικανικές μάρκες, εξέφρασαν ιδιαίτερα σημαντικά μηνύματα μέσω των videos που μεταδόθηκαν κατά τη διάρκεια του Super Bowl, όπως την υψηλή αξία του εργατικού δυναμικού των Η.Π.Α., την αποφασιστικότητα των ανθρώπων για ελευθερία και τη σημαντικότητα όσων ασχολούνται με τον πρωτογενή τομέα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ