X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ο Φερνάντο Αλόνσο οδηγεί το νέο Toyota Hilux 2020

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα 1, Φερνάντο Αλόνσο οδήγησε, έχοντας ως συνοδηγό τον Μαρκ Κόμα, ένα πρωτότυπο Toyota Hilux 2020, λίγο πριν αυτό λανσαριστεί στην αγορά.

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα 1, Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος άφησε την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού για νέες εμπειρίες, οδήγησε, έχοντας ως συνοδηγό τον Μαρκ Κόμα, ένα πρωτότυπο Toyota Hilux 2020, λίγο πριν αυτό λανσαριστεί στην αγορά.

Το ολοκαίνουργιο Toyota Hilux, θα εφοδιάζεται με ένα νέο και ισχυρό κινητήρα 2.8 lt και θα έχει νέα γεωμετρία ανάρτησης, προκειμένου να αναβαθμίσει την αίσθηση ποιότητας, ανθεκτικότητας και αξιοπιστίας.

Μετά τη δοκιμή, σε μια δύσκολη διαδρομή με χαλίκι και χώμα, σχεδιασμένη για αυτοκίνητα ράλι, ο Φερνάντο Αλόνσο επισήμανε ότι: "Πάντα ήμουν οπαδός αυτού του αυτοκινήτου. Όταν είδα για πρώτη φορά το νέο Hilux, φαινόταν εντυπωσιακό. Ήταν ωραίο που το δοκίμασα σε ένα δύσκολο περιβάλλον και το πίεσα στα όρια. Ο νέος κινητήρας 2.8 lt συμπεριφέρεται πολύ καλά και η νέα ανάρτηση είναι υπέροχη. Ακόμα κι αν πιέσετε το Hilux στο όριο, η άνεση παραμένει εκεί. Νομίζω ότι το New Hilux μπορεί να είναι ανίκητο".

Οι δύο Ισπανοί οδηγοί, ήδη έχουν οδηγήσει και το ειδικών προδιαγραφών TOYOTA GAZOO Racing Hilux, με το οποίο πέρυσι πήραν την 13η θέση στο Ράλι Ντακάρ 2019, προετοιμαζόμενοι για το φετινό Ράλι Ντακάρ.

Το παλμαρέ των δύο οδηγών είναι ιδιαίτερα πλούσιο. Ο Φερνάντο Αλόνσο, εκτός από τους δύο τίτλους στη Φόρμουλα 1, είναι δύο φορές νικητής στο Le Mans 24 Hours, έχει τίτλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA με την TOYOTA GAZOO Racing, και έχει κερδίσει τις 24 Ωρες της Daytona.

Από την άλλη, ο Μαρκ Κόμα, είναι πέντε φορές νικητής του Ράλι Ντακάρ με μοτοσυκλέτα και έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής FIM Cross-Country Rallies World.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ