X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο Subaru XV

Το νέο Suberu XV βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της εταιρείας, όπως και το Impreza, η οποία θα φιλοξενεί υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις.

Στην άκρως απαιτητική και ολοένα αυξανόμενη κατηγορία των SUVs και κατά προέκταση των Crossovers, η Subaru έχει το XV, μια εξαιρετικά αξιόλογη πρόταση, που διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες, με μόνιμη, συμμετρική τετρακίνηση (από 60-40 εμπρός - πίσω, έως 50-50 στους δύο άξονες). Έχοντας πουλήσει πάνω από 700.000 μονάδες παγκοσμίως, από το 2012 που κυκλοφόρησε, περνά τώρα στη δεύτερη γενιά του, με αυξημένες διαστάσεις.

Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της Subaru, όπως και το Impreza, η οποία θα φιλοξενεί υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις, βελτιώνοντας από 70% έως 100% την στρεπτική ακαμψία, και κατά 90% την πλευρική ακαμψία (νέο «δέσιμο» στις αναρτήσεις). Οι μηχανικοί, χαμήλωσαν και το κέντρο βάρους κατά 5 χιλιοστά, αυξάνοντας κατά 50% την σταθερότητα στις πλευρικές κλίσεις, ενώ τα 22 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, οι 18 μοίρες γωνία προσέγγισης μπροστά και οι 29 μοίρες αποχώρησης πίσω, φανερώνουν περαιτέρω τις «εκτός δρόμου» αρετές του, περνώντας αναχώματα και λακκούβες με ευκολία.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό, είναι οι 52 μοίρες που μπορεί να οδηγηθεί σε πλευρική κλίση, εξαιτίας του επίπεδου κινητήρα boxer, που κατεβάζει το κέντρο βάρους. Για τις πολύ δύσκολες καταστάσεις εξυπηρετεί το X-Mode, και με λειτουργία ελέγχου κατάβασης. Εφοδιάζεται και με σύστημα που φρενάρει τους εσωτερικού τροφούς στις στροφές, για καλύτερο έλεγχο της κίνησης, ενώ διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, με το χαρακτηριστικό σύστημα EyeSight3, με στερεοσκοπικές κάμερες. Ο ελαφρύτερος κατά 12 κιλά κινητήρας βενζίνης 1.6 lt αποδίδει 114 ίππους. Προσφέρεται και δίλιτρος βενζίνης με 156 ίππους. Και οι δύο μόνο με αυτόματο CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Με αναβαθμισμένο εσωτερικό, ποιοτικό και λειτουργικό, οι τιμές ξεκινούν από 25.980 ευρώ...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ