X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο Peugeot 508 Sport

Στα βάθη της αυτοκινητικής λήθης φαντάζουν σήμερα να κείτονται τα παραδοσιακά sports sedan, καθώς στο προσκήνιο περνούν τα υβριδικά ή ηλεκτρικά ή (σύντομα) αυτόνομα αυτοκίνητα - όμως για την Peugeot δεν είναι καθόλου έτσι.

Για την ακρίβεια δεν είναι μόνο έτσι. Οι Γάλλοι δεν θεωρούν ότι ένα καλό sport sedan δεν έχει θέση στο προηγμένο παρόν, όπως αποδεικνύουν τα πλάνα της Peugeot να μην μείνει απλά στην έκδοση GT των 225 ίππων του νέου 508, αλλά να προσθέσει και ακόμα 47 ίππους σε μια έκδοση 272 ίππων που πιθανότατα θα ονομάσει 508 GTi.

Την ίδια τακτική έχει ακολουθήσει η εταιρεία και με το 308 GTi. Όπως και στο μικρομεσαίο, η κορυφαία έκδοση του 508 θα έχει τον ίδιο Turbo κινητήρα 1.6 ΤΗΡ βενζίνης, με την τροποποίηση αύξησης της ιπποδύναμης.

Σύμφωνα με τη λογική, όπως και η έκδοση GT έτσι και η ισχυρότερη θα μπορεί να συνδυαστεί με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, ενώ είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα γίνουν σπορ παρεμβάσεις στην ανάρτηση και στο γενικότερο στήσιμο, αλλά και στην εμφάνιση - με σπορ προσθήκες του αμαξώματος, ειδικές ζάντες και ίσως ειδικό χρώμα. Αντίστοιχα, το εσωτερικό του ταχύτερου 508 θα αποκτήσει λίγο πιο «αγωνιστική» ατμόσφαιρα, με σπορ υλικά και εξοπλισμό.

Η κορυφαία έκδοση 272 ίππων του 508, που έρχεται αντιμέτωπο με αυτοκίνητα όπως το Volkswagen Arteon 2.0 TSI των 280 ίππων, προγραμματίζεται για το 2019 - έτος στο οποίο αναμένεται και η υβριδική έκδοση του αυτοκινήτου...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ