X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για το Mini

BILD@ME.COM

Από το 2018, στην γκάμα των 3θυρων, 5θυρων και cabrio μοντέλων της ΜΙΝΙ, θα διατίθεται και η επιλογή ενός νέου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

Πρόκειται για κιβώτιοεπτά σχέσεωνπουθα συνδυάζεται με επιλεγμένους κινητήρες,με στόχο να ενισχύσει τον σπορτίφ χαρακτήρα των αυτοκινήτων.

Το νέο κιβώτιο που φέρει τη γνωστή από τα μοντέλα της μητρικής εταιρείας BMW ονομασία"Steptronic", εξελίχθηκε σε συνεργασία με τηGetrag, ενώ η τοποθέτησή του αναμένεται να καταργήσει το παλαιότερης τεχνολογίας αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων που διέθεταν μέχρι σήμερα τα αυτοκίνητα της ΜΙΝΙ.

BILD@ME.COM

Η αρχή της λειτουργίας του νέου κιβωτίου είναι οι δύο συμπλέκτες λαδιού.Ο πρώτος έχει να κάνει με τις μονές σχέσεις και την όπισθεν και ο δεύτερος με τις ζυγές.Κατά την διάρκεια της κίνησης του αυτοκινήτου, ο ένας συμπλέκτης είναι ανοιχτός και ο άλλος κλειστός, με την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, η οποία αναλύει διαρκώς τα δεδομένα που αφορούν στον ρυθμό περιστροφής του κινητήρα, στη θέση του πεντάλ του γκαζιού και στην ταχύτητα κίνησης του οχήματος, να γνωρίζει εκ των προτέρων ποια είναι η πιο κατάλληλη για τις δεδομένες περιστάσεις επόμενη σχέση που θα πρέπει να επιλεχθεί.

Το παράλληλο άνοιγμα και κλείσιμο των συμπλεκτών κάνει τους χειρισμούς επιτάχυνσης και επιβράδυνσης όχι μόνο ταχύτερους αλλά και πιο ομαλούς.

Το νέο κιβώτιο θα συνδυάζεται και με ένανέο επιλογέαπου λειτουργείστα πρότυπα αυτών της γκάμας της BMW. Ο επιλογέας επιστρέφει στην αρχική του θέση μετά την επιλογή των θέσεων, ενώη επιλογή Parking γίνεται με το πάτημα του σχετικού μπουτόν στο επάνω μέρος. Η αλλαγή θέσης του επιλογέα προς τα αριστερά επιλέγει αυτόματα το πρόγραμμα Sport, με τις αλλαγές των ταχυτήτων να γίνονται και μετά από επιλογή του οδηγού…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ