X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο BMW i3 και σε σπορ έκδοση

Το BMW i3 ανανεώθηκε με σχεδιαστικές πινελιές και προηγμένα συστήματα εξοπλισμού και ψηφιακές υπηρεσίες.

Το BMW i3 αποτελεί αυτήν την στιγμή, την πιο δημοφιλή επιλογή αγοράς ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Δεν είναι φθηνό, ωστόσο συρρικνώνει όλη την ακριβή τεχνολογία αιχμής της ηλεκτροκίνησης.

Καταξιωμένο εμπορικά, διεθνώς, από το 2014, στη χώρα μας σύρει τις πωλήσεις ηλεκτρικών, ως ο κύριος «παίκτης» της αγοράς. Όμως σύντομα θα αποκτήσει ανταγωνιστές.

Το 2018, το BMW i3 ανανεώθηκε, με σχεδιαστικές πινελιές, προηγμένα συστήματα εξοπλισμού και ψηφιακές υπηρεσίες. Προστέθηκε δε, και μια πιο ισχυρή, σπορτίφ έκδοση, η i3s.

Στην καρδιά του μοντέλου βρίσκεται ο ηλεκτροκινητήρας που αντλεί ισχύ από μια μπαταρία ιόντων λιθίου, με χωρητικότητα 94 Ah ή 33 kWh, ισχύ 170 hp, πραγματική αυτονομία περίπου 190 χλμ., και ροπή 250 Nm από μηδενικές στροφές.

Στην έκδοση i3s (σπορ ανάρτηση, χαμηλωμένη απόσταση από το έδαφος, αυξημένο μετατρόχιο, 20άρες ζάντες, SPORT mode μέσω διακόπτη για δυναμική οδήγηση), το τροποποιημένο μοτέρ παράγει 184 hp και ροπή στα 270 Nm, έχοντας περίπου ίδια αυτονομία κίνησης και τελική ταχύτητα με κόφτη στα 150 χλμ./ώρα. Και οι δύο εκδόσεις δεν εκπέμπουν καθόλου ρύπους. Για όσους θέλουν καλύτερη επιτάχυνση, i3 και i3s εφοδιάζονται προαιρετικά με δικύλινδρο 647 κ.εκ., κινητήρα βενζίνης 38 hp.

Η συνολική ισχύς φθάνει στους 184 hp, η ροπή στα 270 Nm και η αυτονομία κοντά στα 280 χλμ., με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (12-14 γρ./χλμ.). Χρειάζεται ενέργεια μεταξύ 13,1 και 14,3 kWh για κάθε 100 χλμ., συνεπώς υπολογίστε το κόστος ανάλογα την κατανάλωση που κάνετε. Φόρτιση, στο 80% από οικιακό ρεύμα σε 6 ώρες και με ταχυφορτιστή 30 λεπτά. Για το 100% χρειάζονται περίπου στις 10 ώρες. Ο κλωβός είναι ενισχυμένος από πλαστικά και ανθρακονήματα, φέρει ανακυκλώσιμα υλικά στην καμπίνα (το 80%) και πόρτες που ανοίγουν αντίθετα. Με αναβαθμισμένα συστήματα πρόσφυσης και ευστάθειας, για κάθε συνθήκη…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ