X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο Audi Α3 Sportback 40 TFSI e με περισσότερα χιλιόμετρα

Η AUDI A3 Sportback 40 με περισσότερα χιλιόμετρα AUDI AG

Ακόμα πιο προηγμένη plug-in υβριδική τεχνολογία που εξασφαλίζει μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις, έχοντας μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας, και ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα.

Σταδιακά αποκαλύπτονται όλες οι εκδόσεις του ανανεωμένου Audi A3 Sportback. Πέρα από τις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης 1.5 TFSI - 150 hp (110 kW), πετρελαίου 2.0 TDI μει 116 hp (85 kW) και 150 hp (110 kW), και διπλού καυσίμου, φυσικού αερίου – βενζίνης g-tron 1.5 TFSI - 131 hp (96 kW), η γερμανική μάρκα παρουσιάζει την πολύ βελτιωμένη plug-in hybrid έκδοση του μοντέλου.

Η έκδοση A3 Sportback 40 TFSI e, προστίθεται στις plug-in υβριδικές εκδόσεις των A6, A7, A8, Q5 και Q7, που έχουν ήδη λανσαριστεί.

AUDI A3 Sportback AUDI AG


Διατηρεί τον ίδιο κινητήρα βενζίνης 1.4 TFSI που αποδίδει 150 ίππους (110 kW) και ροπή άνω των 250 Nm μεταξύ 1.550-3.500 σ.α.λ., ωστόσο τώρα, ο ηλεκτροκινητήρας, με τον οποίο συνδυάζεται, είναι εξαιρετικά εξελιγμένος από πριν, παράγοντας ροπή 330 Nm. Είναι ενσωματωμένος στο 6-τάχυτο S tronic, διπλού δυμπλέκτη, ωστόσο, είναι ακόμα ελαφρύτερος και πιο συμπαγής από τον αντίστοιχο στην προηγούμενη γενιά.

Συνδυαστικά, η ισχύς των δύο μοτέρ φθάνει τους 204 ίππους (150 kW), με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 350 Nm. Όλα αυτά, χαρίζουν επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δευτ. και τελική ταχύτητα 227 χλμ./ώρα, ενώ έχει μικρότερη μέση κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Η ισχύς, πάντα, μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα.

Για να επιτευχθούν τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά, η μπαταρία ιόντων λιθίου διαθέτει 96 πρισματικά στοιχεία, που αποθηκεύουν 13,0 kWh ενέργειας, σχεδόν 48% περισσότερο από το προηγούμενο μοντέλο. Κατά συνέπεια, έχει αυξήσει την ηλεκτρική του αυτονομία κατά περίπου 20 χλμ.

Βέβαια, όλα αυτά θα τα διαπιστώσουμε και στην πράξη.

To A3 Sportback 40 TFSI e εκκινεί πάντα ηλεκτρικά, ενώ ο οδηγός μπορεί να δώσει προτεραιότητα στην ηλεκτρική κίνηση με το κουμπί EV, αρκεί η μπαταρία να έχει ενέργεια. Κινούμενο μόνο ηλεκτρικά, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 140 χλμ./ώρα, ενώ στις χαμηλές ταχύτητες, παράγεται ο υποχρεωτικός, πλέον, τεχνητός ηλεκτρονικός ήχος ώστε να αντιλαμβάνονται οι πεζοί ότι πλησιάζει ηλεκτρικό όχημα.

Παράλληλα, ο οδηγός μπορεί μέσω του λειτουργικού συστήματος MMI, να διαμορφώσει την κατάσταση φόρτισης. Στην επιλογή «Battery hold», η διαθέσιμη φόρτιση μπαταρίας διατηρείται στο τρέχον επίπεδο. Στην «Battery charge», παρέχεται όσο το δυνατόν περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια στην μπαταρία.

Κι ακόμη, κατά την επιβράδυνση, αφήνοντας δηλαδή το πεντάλ του γκαζιού ή πατώντας το φρένο, ο κινητήρας βενζίνης απενεργοποιείται, ώστε να συσσωρεύεται περισσότερη ενέργεια στη μπαταρία κατά το ρολάρισμα.

Διαθέτει, δε και το σύστημα Audi drive select. Οταν το S tronic έχει ρυθμιστεί στη θέση S, η υβριδική μονάδα δείχνει το σπορ δυναμικό της. Όταν ο οδηγός βυθίζει το πεντάλ στο πάτωμα, μέσω kick down, απελευθερώνει την πλήρη ροπή ώθησης για έως και δέκα δευτερόλεπτα. Μόλις σηκώσει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού, ο ηλεκτρικός κινητήρας μεταβαίνει σε ανάκτηση ανεργίας έως και 40 kW. Η επιβράδυνση που προκύπτει δημιουργεί μια αληθινή αίσθηση οδήγησης με ένα μόνο πεντάλ, για επιτάχυνση και επιβράδυνση.

AUDI A3 Sportback AUDI AG

Κατά το φρενάρισμα, η επιβράδυνση εκτελείται μόνο από τον ηλεκτρικό κινητήρα, για έως περίπου 0,3 g, καλύπτοντας έτσι τη συντριπτική πλειονότητα όλων των πεδήσεων στην καθημερινή οδήγηση. Τα υδραυλικά φρένα των τροχών ενεργοποιούνται, μόνο εάν ο οδηγός πιέσει το πεντάλ πιο δυνατά. Η μετάβαση είναι σχεδόν απαρατήρητη και η ανάκτηση ενέργειας παραμένει ενεργή.

Καταλήγοντας, το A3 Sportback 40 TFSI e, με μήκος 4,34 μέτρα, διατηρεί τα ίδια εξωτερικά και εσωτερικά διακοσμητικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν όλη τη γκάμα του νέου Α3. Ειδικά για αυτήν την έκδοση, υβριδικές λειτουργίες και οθόνες έχουν προστεθεί στο πολύ επιτυχημένο concept του μοντέλου.

Οσον αφορά στη φόρτιση, απαιτούνται λίγο περισσότερο από τέσσερις ώρες για να γεμίσει πλήρως μια εντελώς άδεια μπαταρία. Με τη δωρεάν εφαρμογή myAudi, οι πελάτες μπορούν να ελέγχουν από απόσταση τους χρόνους φόρτισης και τον κλιματισμό. Στα δημόσια τερματικά φόρτισης, το αυτοκίνητο φορτίζεται μέσω ενός καλωδίου Mode 3.

Το A3 Sportback 40 TFSI e ξεκινάει άμεσα το εμπορικό του λανσάρισμα σε όλη την Ευρώπη. Στη χώρα μας αναμένεται το τελευταίο δίμηνο του έτους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ