X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέα Mercedes-Benz GLC Coupé

DAIMLER AG

Λίγες εβδομάδες μετά την αποκάλυψη του SUV GLC, η Mercedes-Benz παρουσιάζει το GLC Coupé.

Τα νέα της Mercedes είναι εντυπωσιακά και ταυτόχρονα ελκυστικά. Η γερμανική φίρμα, μόλις παρουσίασε την κουπέ εκδοχή της GLC, που συνδυάζει τη λειτουργικότητα ενός SUV. Το αποτέλεσμα είναι ένα όχημα για τους ατομικιστές που δίνουν τη μέγιστη σημασία στην εκπληκτική εμφάνιση, στη μέγιστη δυνατή ελευθερία και στην πρωτοποριακή τεχνολογία.

Το GLC Coupé έχει ρέουσα γραμμή, καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, νέα σειρά κινητήρων και την τελευταία γενιά του συστήματος ψυχαγωγίας MBUX Mercedes-Benz Experience Experience, με ευρύ φάσμα επιλογών ελέγχου. Τα ενισχυμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης έχουν επεκταθεί, προσθέτοντας μια λειτουργία προειδοποίησης εξόδου, μια λειτουργία έκτακτης εξόδου και μια λειτουργία όταν βρίσκεται σε αυξημένη κυκλοφορία. Επίσης, νέο είναι το Trailer Maneuvering Assist, το οποίο παρέχει βοήθεια σε ελιγμούς με αντίστροφη κίνηση.

Στην καμπίνα, τα άψογα πολυτελή και φιλικά προς το χρήστη χειριστήρια, αφθονούν στο Coupé. Η εστίαση είναι στο ταμπλό και στις γραμμές ροής της κεντρικής κονσόλας. Επίσης, το πλήρως αναθεωρημένο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Η λειτουργία του Active Distist Assist DISTRONIC και τα κουμπιά ελέγχου αφής για τον έλεγχο του πίνακα οργάνων και του συστήματος ψυχαγωγίας, καθώς και η ανατροφοδότηση εισόδου ακουστικών θέτουν νέα πρότυπα.

Το πολυλειτουργικό touchpad της κεντρικής κονσόλας βελτιώνει ακόμη περισσότερο την ευκολία λειτουργίας και αντικαθιστά το περιστροφικό κουμπί, ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας έχει μεγαλύτερες οθόνες αφής με 12,3 ίντσες στο ταμπλό οργάνων συν 7 ίντσες με 960 x 540 pixels και 10,25 ίντσες με 1920 x 720 pixels στην κεντρική οθόνη.

Επιπλέον, η τελευταία γενιά του συστήματος πληροφοριών ψυχαγωγίας MBUX της Mercedes-Benz της Mercedes-Benz διαθέτει άψογη λογική και ευρύ φάσμα επιλογών ελέγχου. Υπάρχουν πέντε διαφορετικοί τρόποι αλληλεπίδρασης με το σύστημα ψυχαγωγίας του GLC: με έλεγχο αφής στην κεντρική οθόν, χρησιμοποιώντας τα κουμπιά ελέγχου αφής στο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, με το πληκτρολόγιο πολλαπλών λειτουργιών στην κεντρική κονσόλα, μέσω προαιρετικού ελέγχου χειρονομίας με τον εσωτερικό βοηθό και με φωνητικό έλεγχο, χρησιμοποιώντας την προτροπή "Hey Mercedes".

Κατά την κυκλοφορία στην αγορά το GLC Coupé θα είναι διαθέσιμο με νέους, τετρακύλινδρους κινητήρες, με ισχύ από 163 έως 245 ίππους, ενώ θα προστεθούν επιπλέον κινητήρες κατά τη διάρκεια του έτους. Όλα τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα ικανοποιούν ήδη τις απαιτήσεις του προτύπου Euro 6d, το οποίο τίθεται σε ισχύ το 2020.

Αξίζει να σημειωθεί ότι διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία, καθώς οι βενζινοκινητήρες ηλεκτροδοτούνται με την ενσωμάτωση ενός ηλεκτρικού συστήματος (EQ Boost) 48V. Η γεννήτρια εκκίνησης με ιμάντα είναι υπεύθυνη για τις υβριδικές λειτουργίες, όπως η ανάκαμψη ή η ανάκτηση ενέργειας, επιτρέποντας ταυτόχρονα την εξοικονόμηση καυσίμων που ήταν προηγουμένως το απόθεμα υβριδικής τεχνολογίας υψηλής τάσης. Εκτός από τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, η τεχνολογία βελτιώνει την άνεση και την απόδοση.

Επίσης, ως εναλλακτική λύση στην κανονική, σπορ ανάρτηση με προσαρμοστική απόσβεση, διατίθεται προαιρετικά το DYNAMIC BODY CONTROL, με αθόρυβα ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες για τα χαλύβδινα ελατήρια στον μπροστινό και τον πίσω άξονα...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ