X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέα Harley-Davidson Street Rod

Με όνομα βαρύ σαν ιστορία, έρχεται η νέα Harley-Davidson Street Rod. Βασίστηκε στην πλατφόρμα Street και σχεδιάστηκε για αστικό οδικό δίκτυο, αλλά και εκεί όπου είναι το πάθος της, για τους αυτοκινητοδρόμους.

Η μυώδης, μεσαίου βάρους μοτοσικλέτα, είναι πιο αποδοτική, έχει καλύτερο κράτημα και πιο επιθετική θέση οδήγησης.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ο υψηλής απόδοσης κινητήρας Revolution X 750 ρυθμίστηκε ειδικά για να αποδίδει περισσότερη ροπή στις μεσαίες και μεγαλύτερη ισχύ στις υψηλές στροφές, ενώ η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου ανέβηκε ψηλότερα.

Ο υγρόψυκτος υψηλής απόδοσης κινητήρας Revolution X 750 8V 60° V-Twin του Street Rod, διαθέτει έναν εκκεντροφόρο επί κεφαλής, παράγει 18% μεγαλύτερη ισχύ και 8% περισσότερη ροπή από το Street 750. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 8.750 σ.α.λ., με την μέγιστη ροπή να αποδίδεται στις 4.000 σ.α.λ.

Ο μεγαλύτερος κινητήρας συνδυάζεται με πιο κοφτερή γεωμετρία πλαισίου, ενώ οι τροχοί 17 ιντσών μπροστά και πίσω, προσφέρουν ταχύτερο και πιο αξιόπιστο έλεγχο του τιμονιού. Αναβαθμίσεις έχουν γίνει επίσης στις αναρτήσεις. Το ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χιλιοστών συνδυάζεται με πίσω αμορτισέρ που διαθέτουν δοχείο αζώτου. Επίσης, τα φρένα φέρουν δύο δίσκους 300 χιλιοστών μπροστά και σύστημα ABS στον στάνταρ εξοπλισμό.

Το Street Rod θα διατίθεται σε τρεις χρωματικές επιλογές:

Vivid Black

Charcoal Denim

Olive Gold

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ