X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μια Porsche με κατανάλωση 2,5 λίτρα στα 100 χλμ.

Η Porsche Panamera 4 E-Hybrid βρίσκεται στη μέση πολλών πραγμάτων. Εντός της οικογένειας της γερμανικής μάρκας, είναι ανάμεσα στην πιο… αργή, λιγότερο ισχυρή Panamera 4, και την ελαφρύτερη, αλλά ταχύτερη Panamera 4S.

Θεωρητικά, διότι πάντα πρέπει να βλέπεις και τον ανταγωνισμό, θα έπρεπε να έχει αντιπάλους όπως η BMW M550i και η Mercedes-AMG E43, και γιατί όχι, το ηλεκτρικό Tesla Model S 75D. Κι όμως, η Panamera 4 E-Hybrid μπορεί να γεφυρώσει το χάσμα του χθες, με τα μοτέρ εσωτερικής καύσης και του αύριο με τα ηλεκτρικά μοτέρ.

Χάρη στο υβριδικό σύστημα κίνησης, η Panamera μπορεί να προσφέρει εμπειρίες σπορ οδήγησης αλλά και αθόρυβης λειτουργίας, όταν κινείται ηλεκτρικά (EV). Το μοντέλο εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης 2.9 lt twin-turbo V6 με 330 hp, ενώ ένας ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος μεταξύ του κινητήρα βενζίνης και του οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, προσφέροντας επιπλέον 136 hp. Ωστόσο, η συνολική απόδοση του συστήματος είναι 462 ίπποι που πραγματικά τους χαίρεσαι στο δρόμο, ενώ η συνολική ροπή αγγίζει τα 700 Nm (450 Nm μόνο το μοτέρ βενζίνης).

Οδηγικά, αφού ξεπεράσεις το ευχάριστο σοκ ενός κόκπιτ που θυμίζει πιλοτήριο αεροσκάφους, ξεκινάς ηλεκτρικά και αθόρυβα, νομίζοντας ότι δεν δουλεύει ο κινητήρας. Βενζίνης δηλαδή, διότι την εκκίνηση αναλαμβάνει το ηλεκτρικό μοτέρ. Κι αν κάποιος θεωρεί ότι ηλεκτρικά δεν έχει δύναμη στην επιτάχυνση, είναι «γελασμένος», διότι ηλεκτρικά διαθέτει τεράστια ροπή 400 Nm και μπορεί να τραβήξει το άνω των 2.200 κιλών αμάξωμα σε 4,6 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 278 χλμ./ώρα.

Ηλεκτρικά και αθόρυβα, το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται ευχάριστα καταναλώνοντας 15,9 kWh ενέργειας στα 100 χλμ., με νορμάλ βέβαια οδήγηση. Όταν εμπλακεί και ο κινητήρας βενζίνης, για πολύ σπορ επιδόσεις, η κατάσταση γίνεται ασφαλώς πολύ πιο ενδιαφέρουσα, διότι έχεις όλη την ιπποδύναμη διαθέσιμη και προφανώς μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης. Στον συνδυασμό των δύο κινητήρων, η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα 2,5 λίτρα βενζίνης στα 100 χλμ., και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 56 γρ./χλμ.

Και δεν είναι μόνο η ηλεκτρική ή η σπορ λειτουργία του αυτοκινήτου που κάνει τη διαφορά, είναι και ο διακόπτης Sport Plus που χαρίζει ακόμα πιο εκρηκτικές επιδόσεις.

Συνοπτικά, για αυτούς που έχουν την οικονομική δυνατότητα αγοράς, η Porsche Panamera 4 E-Hybrid είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που συνδυάζει το παρελθόν με το μέλλον, με την Porsche να κάνει ακόμα μεγαλύτερα βήματα προς την ηλεκτροκίνηση, έχοντας αναγγείλει ότι σταματά και τους πετρελαιοκινητήρες…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ