X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μία ακόμη επαγγελματική, ηλεκτρική λύση, το νέο ë-Jumper

Είναι το τρίτο αμιγώς ηλεκτρικό επαγγελματικό και το έκτο συνολικά ηλεκτρικό μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2020 από τη γαλλική μάρκα.

Εξηλεκτρίζει τη γκάμα των μοντέλων της η γαλλική μάρκα με σήμα τον λοχία. Μετά τα: Ami (δεν θα το φέρει, προς το παρόν, στην Ελλάδα), C5 Aircross SUV Plug-in Hybrid, ë-C4 (λανσάρισμα αρχές 2021), ë-Jumpy και ë-SpaceTourer, η Citroen προσφέρει και το ë-Jumper.

Μάλιστα, από το 2021, ολόκληρη η γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της μάρκας, θα είναι διαθέσιμη και σε ηλεκτρική έκδοση, ενώ αναμένεται και το ë-Berlingo, το μικρότερο στη γκάμα.


Το νέο ë-Jumper, βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα και αμάξωμα με το Peugeot e-Boxer, που παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος, καθώς οι δύο μάρκες είναι στον ίδιο όμιλο PSA.

Προφανώς, διαθέτουν τις ίδιες δυνατότητες και τα ίδια μηχανικά μέρη.

Κατά συνέπεια, το μοντέλο θα προσφέρεται με 2 επίπεδα αυτονομίας: 200 χλμ. με μπαταρίες ιόντων – λιθίου 37 kWh (διαθέσιμο στις επιλογές διαμόρφωσης αμαξώματος L1 και L2) και 340 χλμ. με μπαταρίες 70 kWh (επιλογές διαμόρφωσης L2S, L3 και L4).

Οι μπαταρίες κατασκευάζονται από την BEDEO και καλύπτονται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. για το 70% της χωρητικότητάς τους.

Ως προς τη φόρτιση, γίνεται από ιδιωτικούς ή δημόσιους σταθμούς φόρτισης με παροχή από 3,7 έως και 22 kW (το καλώδιο που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου) ή από δημόσιους σταθμούς φόρτισης με παροχή 50kW, με τη χρήση των οποίων οι μπαταρίες φτάνουν στο 80% της χωρητικότητάς τους, μέσα σε μια ώρα.

Επίσης, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε 4 εκδόσεις μήκους (L1: 4,963μ., L2: 5,413μ., L3: 5,998μ. L4: 6,363μ.) και 3 ύψους (Η1: 2,254μ., H2: 2,524μ., H3: 2,764μ.) με ωφέλιμο φορτίο έως 1.890 κιλά και μέγιστο διαθέσιμο όγκο φόρτωσης 8-17 κυβικά μέτρα. Το μέγιστο μικτό βάρος του οχήματος, επιτρέπει τη μεταφορά αντικειμένων, έως και 4 τόνων.

Φέρει μεγάλες συρόμενες πλευρικές πόρτες με πλάτος έως 1,25μ., έχει διαμορφώσιμο κατώφλι φόρτωσης, χάρη στη ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση (μειώνεται ή αυξάνεται κατά 7εκ.) και οθόνη αφής 5 ιντσών, που παρέχει πρόσβαση στο ηχοσύστημα με συμβατότητα MP3 και Bluetooth και στην πλοήγηση και 13 θήκες αποθήκευσης αντικειμένων, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται το ράφι αποθήκευσης πάνω από το εμπρός παρμπρίζ, που έχει χωρητικότητα 22 λίτρων και αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού όλων των εκδόσεων.

Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα είναι 120 ίπποι, με μέγιστη τιμή ροπής τα 260 Nm με τελική ταχύτητα τα 110 χλμ./ώρα (για τις εκδόσεις με ωφέλιμο φορτίο 3,5 τόνων) και τα 90 χλμ./ώρα (για τις εκδόσεις με ωφέλιμο φορτίο 4 τόνων).

Σε επίπεδο εξοπλισμού το ë-Jumper διαθέτει 9 πολύ χρήσιμα συστήματα υποβοήθησης για τον οδηγό: Active Safety Brake, που φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο σε περίπτωση που εντοπιστεί εμπόδιο στην πορεία του, Hill Start Assist, για να ξεκινά εύκολα σε ανηφόρα χωρίς να κινείται προς τα πίσω, Lane Departure Warning System, για να ειδοποιεί τον οδηγό κάθε φορά που αλλάζει ακούσια λωρίδα κατεύθυνσης, Κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος, για να γίνονται οι στάσεις και οι ελιγμοί πολύ πιο εύκολοι, Έξυπνα φώτα, για να ανάβουν αυτόματα όταν το εξωτερικό φως δεν είναι αρκετό, Σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας, Cruise Control και περιοριστής ταχύτητας, Σύστημα ανίχνευσης οχήματος στο “τυφλό” σημείο των καθρεπτών, Σύστημα ελέγχου της πορείας σε έντονη κατωφέρεια και προηγμένο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ