X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Με πέντε κινητήρες λανσάρεται η νέα Skoda Fabia

Με πέντε κινητήρες λανσάρεται η νέα Skoda Fabia SKODA

Τα αποδοτικά μοτέρ EVO αυξάνουν την αυτονομία χάρη στη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Η τέταρτης γενιάς Fabia, λανσάρεται με πέντε αποδοτικούς κινητήρες από την τελευταία γενιά EVO του ομίλου Volkswagen. Παρέχουν ισχύ από 65 ίππους (48 kW) έως 150 ίππους (110 kW) και πληρούν τις προδιαγραφές περί εκπομπών Euro 6d.

Οι δύο κινητήρες 1.0 MPI αποδίδουν τώρα ισχύ 65 hp (48 kW) και 80 hp (59 kW) και συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, που υπάρχει και στο μοτέρ 1.0 TSI με 95 ίπποι (70 kW). Ο 1.0 TSI με τους 110 ίππους (81 kW) έρχεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή DSG 7 σχέσεων. Ο πιο ισχυρός κινητήρας για τη νέα Fabia, είναι ο 1.5 TSI με 150 hp (110 kW), διαθέσιμος με 7-τάχυτο DSG. Η πλειοψηφία των κινητήρων και όλων των κιβωτίων, παράγονται στην Τσεχία.

Με πέντε κινητήρες λανσάρεται η νέα Skoda Fabia SKODA

Η Skoda Auto έχει κάνει πολλές βελτιώσεις που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές των δύο ατμοσφαιρικών κινητήρων MPI από την τρέχουσα γενιά EVO, ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν την απόδοσή τους. Η βελτιστοποιημένη κίνηση του στροφαλοφόρου άξονα με έμβολα και δακτυλίους μειώνει τις απώλειες τριβής. Επιπλέον, οι τρικύλινδροι κινητήρες MPI λειτουργούν στον κύκλο καύσης Atkinson, στον οποίο οι βαλβίδες εισαγωγής κλείνουν μόνο κατά τη διάρκεια της διαδρομής συμπίεσης ενός εμβόλου.

Ως αποτέλεσμα, μέρος του μείγματος αέρα-καυσίμου ωθείται πίσω στην πολλαπλή εισαγωγής. Αυτό μειώνει τον λόγο συμπίεσης, ο οποίος με τη σειρά του μειώνει την κατανάλωση καυσίμου. Οσον αφορά στον νέο κορυφαίο κινητήρα 1.5 TSI, χάρη στην ενεργή διαχείριση των κυλίνδρων (ACT), απενεργοποιούνται αυτόματα δύο κύλινδροι υπό συνθήκες ελαφρού φορτίου, μια διαδικασία που είναι σχεδόν ανεπαίσθητη για τον οδηγό και συμβάλλει επίσης στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2.

Το πακέτο Rough-Road και η σπορ ανάρτηση παρέχουν επιπλέον παραλλαγές πλαισίου

Εκτός από την απλή έκδοση, θα είναι προαιρετικά διαθέσιμο και το πακέτο Rough-Road, με σπορ ανάρτηση (1,5 εκ. χαμηλότερη) και με επιπλέον παραλλαγές στο πλαίσιο.

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ