X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Με 620 καλπάζοντα άλογα έρχεται η νέα Ferrari Portofino Μ

Με νέο turbo V8 κινητήρα 3.855 κ.εκ., πέντε επιλογές οδήγησης με λειτουργία Race και νέο κιβώτιο ταχυτήτων 8 ταχυτήτων, από την F1.

Μπορεί στη Φόρμουλα 1 η Ferrari να τα έχει κάνει μούσκεμα, τα τελευταία χρόνια, ωστόσο στα αυτοκίνητα παραγωγής, η εταιρεία από το Μαρανέλο, δημιουργεί αυτοκίνητα που δεν καταλαβαίνουν ούτε από νερό! Η ιταλική μάρκα, παρουσίασε χθες τη Ferrari Portofino M, την εξέλιξη του Prancing Horse 2+ GT. Είναι μια κίνηση άνευ προηγουμένου, στην 70χρονη ιστορία της μάρκας, καθώς η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε εντελώς online και είναι το πρώτο μοντέλο που αποκαλύφθηκε μετά το προσωρινό κλείσιμο της εταιρείας λόγω της κρίσης Covid-19.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Η Portofino M (το "M" σημαίνει "Modificata" και αναφέρεται σε αυτοκίνητα που έχουν υποστεί μια εξέλιξη που έχει ενισχύσει σημαντικά την απόδοσή τους), πρόκειται να αποτελέσει σύμβολο σε ένα ταξίδι που θέλει να ανακαλύψει ξανά τον κόσμο.

Με πιο σπορ χαρακτηριστικά, νέο κινητήρα 3.855 κ.εκ. V8 στις 90 μοίρες (φίλτρο σωματιδίων βενζίνης έχει συμπεριληφθεί στο σύστημα εξαγωγής), που αποδίδει 620 ίππους μεταξύ 5750 - 7500 σ.α.λ., με θηριώδη ροπή 760 Nm, μεταξύ 3000 - 5750 σ.α.λ.

Το αυτοκίνητο διαθέτει Variable Boost Management, ένα λογισμικό ελέγχου που αναπτύχθηκε από τη Ferrari, το οποίο προσαρμόζει την απόδοση ροπής ανάλογα με την επιλεγμένη ταχύτητα. Το αποτέλεσμα είναι όλο και πιο έντονο pick-up καθώς αυξάνονται οι στροφές, ενώ βελτιστοποιείται η κατανάλωση καυσίμου. Καθώς το αυτοκίνητο ανεβαίνει από την 3η έως την 8η ταχύτητα, η ροπή που παρέχεται από τον κινητήρα αυξάνεται μέχρι τα 760 Nm στην 7η και 8η ταχύτητα.

Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο, προερχόμενο από τη Φόρμουλα 1 (διαφορετικό από την SF90 Stradale), ενώ ο οδηγός, μέσω του Manettino, θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 5 λειτουργίες οδήγησης: Wet για καλύτερο κράτημα στο βρεγμένο, Comfort για μεγαλύτερη άνεση σε καθημερινή χρήση, Sport για πιο σπορτίφ οδήγηση, Race για οδηγική ευχαρίστηση στα όρια και ESC – Off, με απενεργοποιημένα τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας και πρόσφυσης. Ειδικά το τελευταίο, θέλει καλά χέρια.

Παράλληλα, στον τομέα της ασφάλειας εφοδιάζεται με νέα προαιρετικά χαρακτηριστικά, όπως το ADAS, καθώς και με αεριζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα.

Η Ferrari Portofino M διατηρεί έχει δίδυμη ψυχή, δηλαδή μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένα αυθεντικό κουπέ με το πάνω μέρος του κλειστό (σκληρή οροφή) και ένα γνήσιο spider όταν είναι ανοιχτό.

Οι συμπαγείς διαστάσεις της Portofino M, το καθιστούν ευέλικτη σε κάθε περίπτωση. Με μήκος 4,594 μ., πλάτος 1,938 μ., ύψος 1,318 μ., μεταξόνιο 2,670 μ., και μετατρόχια 1,633 μ. μπροστά και 1,635 μ. πίσω, δείχνει εντυπωσιακό, με το βάρος στα 1664 κιλά και τη σχέση αναλογίας ίππων ανά κιλό να είναι στα 2,49 προς 1. Επίσης, διαθέτει και ευρύχωρο πορτ-μπαγκάζ, με 292 λίτρα όγκου.

Στην Ferrari Portofino M, οι μηχανικοί άλλαξαν όλη τη γεωμετρία της γραμμής εξάτμισης, χωρίς σιγαστήρα, ώστε να βελτιώνονται οι εκπεμπόμενοι ρύποι και να παράγεται ένας πολύ καλύτερος ήχος. Επίσης, διαθέτει το σύστημα ελέγχου δυναμικής του οχήματος, γνωστό ως Side Slip Control (SSC), το οποίο ενσωματώνει έναν αλγόριθμο που παρέχει εκτίμηση σε πραγματικό χρόνο της γωνίας πλευρικής ολίσθησης σε όλα τα συστήματα ελέγχου του οχήματος.

Τώρα στην έκτη γενιά του, το SSC ενσωματώνει τα συστήματα ελέγχου E-Diff, F1-TCS, SCM-E Frs και Ferrari Dynamic Enhancer (FDE), που είναι ένα πλευρικό σύστημα ελέγχου δυναμικής που χρησιμοποιεί λογισμικό Ferrari για να ρυθμίσει την υδραυλική πίεση φρένων στις δαγκάνες και στους τέσσερις τροχούς. Στη Ferrari Portofino M, είναι διαθέσιμο μόνο όταν το Manettino είναι σε λειτουργία Race. Τούτου λεχθέντος, το FDE δεν είναι ένα σύστημα ελέγχου σταθερότητας και ευστάθειας, που αντικαθιστά το παραδοσιακό VDC και το σύστημα ελέγχου σταθερότητας (ESC).

Ένας άλλος ένας αξιοσημείωτος παράγοντας με πιο ρυθμιζόμενη πίεση στο πεντάλ φρένου, που παρέχει κατά 10% πιο ακριβή, στιγμιαία απόκριση στις εισόδους κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος.

Σχεδιαστικά, η νέα Ferrari Portofino M είναι ένα γλυπτό δρόμου που φιλοτεχνήθηκε στο Ferrari Styling Centre. Στα νέα χαρακτηριστικά, είναι ο νέος αεραγωγός στο ύψος του, που προστέθηκε λόγω της ανάγκης μείωσης της συνολικής έλξης του αυτοκινήτου. Μέρος της ροής του αέρα που έρχεται από τις μπροστινές εισαγωγές, κατευθύνεται προς τους νέους αεραγωγούς και στη συνέχεια επιταχύνεται καθώς εξέρχεται, ενισχύοντας την ισχύ εξαγωγής του, βελτιώνοντας και την αεροδυναμική απόδοση. Κι ακόμη, η γρίλια διαθέτει νέα αλουμινένια πτερύγια, ενώ ο πίσω διαχύτης έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και είναι πλέον ξεχωριστός από τους προφυλακτήρες. Αυτό επιτρέπει στους πελάτες να μπορούν να επιλέξουν διαχύτη σε ανθρακονήματα, που υπογραμμίζει περαιτέρω τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ειδικές είναι και οι ζάντες.

Η δημιουργία του εσωτερικού ξεκίνησε με μια δομή πολλών επιπέδων στο ταμπλό, μια κεντρική οριζόντια λεπίδα αλουμινίου χωρίζει τον πίνακα οργάνων, τους αεραγωγούς κλιματισμού και την οθόνη αφής 10,25 ιντσών, που βρίσκεται στο κέντρο. Φέρει σύστημα HMI (Human-Machine Interface), που επικεντρώνεται σε ένα ψηφιακό σύμπλεγμα με διπλές οθόνες TFT τοποθετημένες γύρω από το αναλογικό στροφόμετρο, που δεσπόζει στη θέση του πίνακα οργάνων. Το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, διαθέτει διακόπτη εκκίνησης και διακόπτη για τις 5 λειτουργίες του Manettino, η δερμάτινη ταπετσαρία και η έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών Full HD και Full Touch, μπροστά από τον συνοδηγό, ολοκληρώνουν μια πράγματι εντυπωσιακή καμπίνα.

Στον τομέα της ασφάλειας, εφοδιάζεται με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) που διατίθενται ως προαιρετικά: προσαρμοζόμενο Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, παρακολούθηση τυφλού σημείου, προειδοποίηση αναχώρησης λωρίδας με ακουστική ή / και οπτική ειδοποίηση ότι το αυτοκίνητο έχει ξεφύγει από τη λωρίδα του, Automatic High Beam, που αλλάζει σκάλες φωτός αυτόματα, αναγνώριση σηματοδότησης, η οποία εμφανίζει συνεχώς τα όρια ταχύτητας στο συγκεκριμένο τμήμα του δρόμου, προβολή Surround με οθόνη 3D και Rear Cross Traffic Alert, που προειδοποιεί τον οδηγό για μετακίνηση οχημάτων που κρύβονται στο πίσω τυφλό σημείο του αυτοκινήτου, όταν βγαίνει από το πάρκινγκ.

Η τακτική συντήρηση είναι στα 20.000 χλμ. ή μία φορά το χρόνο χωρίς περιορισμούς σε χιλιόμετρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ