X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Λίγο πριν το λανσάρισμα του νέου Skoda Karoq

Το νέο Skoda Karoq, ο αντικαταστάτης του Yeti παρουσιάζεται στις 18 Μαΐου στη Στοκχόλμη.

Όλο περίεργα ονόματα επιλέγει η Skoda για τα νέα της μοντέλα. Βέβαια, το θέμα δεν είναι πως λέγονται ή πως προφέρονται τα ονόματα των αυτοκινήτων, αλλά το τι πρεσβεύουν.

Η τσεχική μάρκα, μέλος του ομίλου της VW από το 1991, ήδη προ πολλού έχει πάψει να είναι η μάρκα του ομίλου με τις φθηνότερες εκδόσεις. Αναμφίβολα, η έννοια του να είσαι σε έναν όμιλο σημαίνει ότι περιορίζεις τα έξοδα, χρησιμοποιώντας κοινές πλατφόρμες και μηχανικά μέρη, όμως υπάρχουν περιθώρια να διαφοροποιηθείς έναντι των άλλων εταίρων του ομίλου, εν προκειμένω των: VW, Audi και Seat.

Η Skoda, λοιπόν, λίγο καιρό αφότου λανσάρισε το μεγάλο της SUV Kodiaq (μόλις αυτόν τον μήνα στην ελληνική αγορά), ετοιμάζεται να παρουσιάσει το μικρότερο τη τάξη SUV της, σε πιο συμπαγείς διαστάσεις. Ουσιαστικά πρόκειται για τον αντικαταστάτη του Yeti, ενός μοντέλου που πράγματι κινήθηκε εντυπωσιακά στην αγορά από το 2009 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Πλέον, ο ισχυρός ανταγωνισμός, με πληθώρα νέων μοντέλων σε αυτή τη κατηγορία: Audi Q3, Skoda Ateca και VW Tiguan, από τις εταιρείες του ομίλου καθώς και Nissan Qashqai, Kia Sportage κ.α., από τον λοιπό ανταγωνισμό, άλλαξαν τα δεδομένα και οι πωλήσεις του Yeti μόλις πέρυσι άρχισαν να φθίνουν.

Κάπως έτσι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, ώστε το Yeti να μας αποχαιρετίσει και να μας καλωσορίσει το νέο Karoq. Κι αν το Kodiaq, ως όνομα, προέρχεται από την αρκούδα της Αλάσκας, το Karoq αποτελεί κι αυτό έμπνευση από εκεί την περιοχή. Στην τοπική διάλεκτο της φυλής Alutiiq, η λέξη αυτοκίνητο (car) ερμηνεύεται ως "KAARAQ", ενώ οι κάτοικοι χρησιμοποιούν τον όρο "RUQ" για το βέλος (arrow), το σύμβολο που αποτελεί το βασικό στοιχείο στο λογότυπο της Skoda. Τελικά, η συνένωση των λέξεων απέφερε το KAROQ.

Αφήνοντας την ετυμολογία της λέξης, ας ασχοληθούμε λίγο με το αυτοκίνητο, επισημαίνοντας ότι θα αποκαλύψουμε όλα του τα στοιχεία αμέσως μόλις παρουσιαστεί.

Με τις καμουφλαρισμένες φωτογραφίες μπροστά μας, αντιλαμβανόμαστε ένα SUV που θα χτυπήσει στην καρδιά του ανταγωνισμού. Βασισμένο στο πάτωμα που χρησιμοποιούν τα Seat Ateca και VW Tiguan, το Karoq θα προσφέρεται αμέσως από το λανσάρισμά του με 5 κινητήρες, 4 εκ των οποίων νέοι.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ