X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Λανσάρεται και υβριδικό Arkana

Λανσάρεται και υβριδικό Arkana RENAULT

Με μπαταρία και 12V μικρο-υβριδικό σύστημα, ισχύ 145 και 160 ίππους, χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότεροι ρύποι.

Μπορεί ακόμα στην Ελλάδα η εισαγωγική εταιρεία να μην έχει λανσάρει το Arkana, το μεγάλο Coupe SUV μοντέλο της (4,57 μ. μήκος), ωστόσο ήδη πάνω από 10.000 κυκλοφορούν από ιδιώτες σε όλη την Ευρώπη.

Τώρα, η Renault, είναι έτοιμη να λανσάρει δύο ήπιας υβριδικής τεχνολογίας εκδόσεις.

Συγκεκριμένα, η έκδοση E-TECH 145, με κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe αποδίδει 145 ίππους, και εφοδιάζεται με μπαταρία 230V 1.2kWh.

Η εταιρεία αναφέρει ότι έως το 80% του χρόνου οδήγησης στην πόλη, γίνεται με ηλεκτρική ισχύ, ενώ έχει έως και 40% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου, με τη μέση κατανάλωση να είναι στα 4,8 λίτρα / 100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων στα 108 γρ./χλμ. CO2.

Λανσάρεται και υβριδικό Arkana RENAULT

Η δεύτερη έκδοση φέρει κινητήρα αναβαθμισμένο τον κινητήρα 1.3 TCe, με ισχύ 160 ίππους, που συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα 12 V.

Το εργοστασιακό αποτέλεσμα, είναι η μείωση της κατανάλωσης κατά 8% (5,7 λίτρα / 100 χλμ., μέση κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές CO2 κατά 8,5% (130 γρ./χλμ.).

Το υβριδικό σύστημα E-TECH είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα και η συμπαγής του διάσταση επιτρέπει τον ίδιο εσωτερικό χώρο με τις συμβατικές εκδόσεις.

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ