X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Lamborghini Diablo GTR: "Βασιλιάς της πίστας"

©2017 COURTESY OF RM SOTHEBY'S

Εάν θέλετε να είστε ένας από τους ελάχιστους, κυριολεκτικά, κατόχους μιας Lamborghini Diablo GTR, ήρθε η μεγάλη ευκαιρία που ζητούσατε.

Η 19η από τις 30 συνολικά που βγήκαν στην παραγωγή από το εργοστάσιο της Sant’ Agata πωλείται στην τιμή των 600.000 ευρώ, μέσω της έκθεσης MotorGT, στην Καλιφόρνια.

Η ιστορία της Diablo GTR ξεκινά το 1999, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Μπολόνια, με την Lamborghini να την λανσάρει ως αντικαταστάτρια της αγωνιστικής SV-R.

Η GTR ξεχώριζε εξωτερικά από το ιδιαίτερο αεροδυναμικό της πακέτο, το οποίο περιελάμβανε μία τεράστια πίσω αεροτομή, τοποθετημένη απευθείας πάνω στο αμάξωμα, μονομπούλονες ζάντες μαγνησίου της Speedline, ενώ αγωνιστικής ρύθμισης ήταν και η ανάρτηση.

Για να διατηρήσει το βάρος σε χαμηλά επίπεδα, η Lamborghini Diablo GTR διέθετε αμάξωμα από ανθρακόνημα, αλουμινένια οροφή, ενώ στο εσωτερικό υπήρχαν τα απολύτως απαραίτητα, με χαρακτηριστική την απουσία του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος.

Στο εσωτερικό κυριαρχούσε το μπάκετ κάθισμα του οδηγού, οι ζώνες ασφαλείας 6 σημείων, το τιμόνι και το σύστημα πυρόσβεσης της Momo, το ενσωματωμένο roll bar και τα τζάμια από Plexiglas.

Κάτω από το καπό, υπήρχε ο ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας των 6.0 lt, που εφοδίαζε και τις υπόλοιπες εκδόσεις της Diablo. Μόνο που εδώ οι μηχανικοί της φίρμας έκαναν τις απαραίτητες τροποποιήσεις, τοποθετώντας νέο σύστημα καυσίμου και ψεκασμού, επανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα, σύστημα μεταβλητού χρονισμού και ελαφρύτερο στρόφαλο.

Οι παραπάνω αλλαγές αύξησαν την ισχύ στους 598 hp, με τη ροπή να αγγίζει τα 65,2 kgm, ενώ η κίνηση μεταφερόταν στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων.

Αντίστοιχες της κατασκευής ήταν και οι επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε μόλις 3,6 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 340 χλμ./ώρα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ