X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ηρθε το υβριδικό Honda CR-V

Honda CR-V Hybrid HONDA

Λίγο μετά την παρουσίασή του στις διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτου, το υβριδικό Honda CR-V ήρθε στην Ελλάδα, σε δύο εκδόσεις με προτεινόμενες λιανικές τιμές: Honda CR-V Hybrid i-MMD 2Wd e-CVT Elegance 44.650€ και Honda CR-V Hybrid i-MMD AWD e-CVT Elegance 47.650€.

Το νέο Honda CR-V διαθέτει προηγμένη υβριδική τεχνολογία και διατίθεται σε προσθιοκίνητες εκδόσεις FWD και τετρακίνητες AWD.

Το CR-V βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, με αυτοφερόμενο αμάξωμα, έχει 35% αύξηση στη συνολική αντοχή του αμαξώματος και 25% αύξηση στην στρεπτική ακαμψία. Διαθέτει φρέσκια κα προηγμένη εξωτερική σχεδίαση, με φαρδύτερους, πιο μυώδεις θόλους τροχών, πιο έντονες καμπύλες στο καπό και στα πίσω πλαϊνά πάνελ, καθώς και το νέο, εξελιγμένο ‘πρόσωπο’ της οικογένειας Honda με ένα χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς.

Το νέο μοντέλο ανεβάζει τον πήχη στον τομέα της ποιότητας του εσωτερικού, της εξέλιξης και της ευρυχωρίας. Εχει άμεσο σύστημα διεύθυνσης και εξαιρετική ηχομόνωση.

Οι ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις του νέου CR-V, το μακρύτερο μεταξόνιο (+3 εκ.) και το αυξημένο πλάτος, συνθέτουν ένα σημαντικά μεγαλύτερο εσωτερικό. Η βέλτιστη εκμετάλλευση χώρου αναδεικνύεται από την ευρυχωρία που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες, και από το φαρδύτερο, βαθύτερο χώρο αποσκευών με μεγαλύτερη επιφάνεια φόρτωσης. Επίσης, η hands-free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει την πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης, το ύψος της πίσω πόρτας όταν ανοίγει, μπορεί να ρυθμίζεται για αποφυγή επαφής με χαμηλά ταβάνια, ενώ τα πίσω καθίσματα διαιρούνται 60:40.

Στάνταρ προσφέρεται το Honda Sensing, από τις πιο ολοκληρωμένες φιλοσοφίες ενεργητικής ασφάλειας, συνδυάζοντας ραντάρ και πληροφορίες κάμερας για την υποστήριξη του οδηγού.

Ο επιλογέας μετάδοσης του νέου Honda CR-V Hybrid βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα και είναι τόσο συμπαγής που θυμίζει περισσότερο διακόπτη παρά μοχλό. Οι λειτουργίες Drive, Park και Neutral ενεργοποιούνται με πίεση ενός μπουτόν, ενώ η Όπισθεν (Reverse) με τράβηγμα. Ένα ειδικό ‘Sport’ mode, ενεργοποιείται μέσω του επιλογέα αυξάνοντας την απόκριση του υβριδικού συστήματος.

Και ακόμη, το λογισμικό δεύτερης γενιάς του Honda Connect στο νέο CR-V προσφέρει αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto.

Οσον αφορά στο υβριδικό σύστημα, υιοθετεί ευφυή τεχνολογία Multi-Mode Drive (i-MMD) που αποτελείται από δυο ηλεκτροκινητήρες, μία μονάδα ελέγχου ισχύος, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, μπαταρία ιόντων λιθίου και πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης για εξαιρετική οδηγική ποιότητα, απόκριση και απόδοση.

Το CR-V Hybrid εφοδιάζεται με ένα αποδοτικό δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC κύκλου Atkinson, με μέγιστη ισχύ 107 kW (145 ίππους) στις 6.200 σ.α.λ., και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 135 kW (184 ίππων) με ροπή 315 Nm. Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα - βενζινοκινητήρα επιταχύνει το CR-V Hybrid στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δευτ. στην FWD εκδοχή, και σε 9,2 δευτ. στο μοντέλο AWD. Η τελική ταχύτητα του υβριδικού είναι 180 χλμ./ώρα.

Σχετικά με τα προγράμματα οδήγησης, στο EV Drive - η μπαταρία ιόντων λιθίου παρέχει άμεση ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα, στο Hybrid Drive - ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ σε ένα μοτέρ / γεννήτρια, που με τη σειρά του παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα κίνησης, και στο Engine Drive - ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος.

Στις περισσότερες περιπτώσεις οδήγησης στην πόλη, το CR-V Hybrid θα επιλέγει αυτόματα μεταξύ Hybrid Drive και EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Στο Hybrid Drive, το πλεόνασμα ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα μπορεί να ανατροφοδοτείται για τη φόρτιση της μπαταρίας μέσω του μοτέρ-γεννήτριας. Το EV Drive επιτρέπει γνήσια ηλεκτροκίνηση και προσφέρει αυτονομία μηδενικών ρύπων περίπου 2 χλμ. ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και τη φόρτιση της μπαταρίας. Το Engine Drive mode είναι η πιο αποδοτική ρύθμιση για οδήγηση υψηλών ταχυτήτων στον αυτοκινητόδρομο και μπορεί να λάβει πρόσθετη ισχύ on-demand από τον ηλεκτροκινητήρα, για συμπλήρωμα της ροπής του κινητήρα υπό ορισμένες συνθήκες

Η μέγιστη ταχύτητα του CR-V Hybrid επιτυγχάνεται με Hybrid Drive. Το λογισμικό ελέγχου (control software) του συστήματος i-MMD θα επιλέγει συνεχώς το κατάλληλο πρόγραμμα για μεγιστοποίηση της απόδοσης, ανάλογα με τις συνθήκες και το περιβάλλον, χωρίς παρέμβαση του οδηγού.

Ο δίλιτρος κινητήρας, ο ηλεκτροκινητήρας κίνησης, το μοτέρ-γεννήτρια και η μονάδα ελέγχου ισχύος βρίσκονται κάτω από το καπό, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου, κάτω από το χώρο των αποσκευών.

Το CR-V Hybrid διαθέτει και σύστημα Deceleration Paddle Selector, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει το ρυθμό επιβράδυνσης χρησιμοποιώντας μανέτες πίσω από το τιμόνι, με αποτέλεσμα να συσσωρεύει ενέργεια κατά την πέδηση.

Εφοδιάζεται και με Agile Handling Assist (AHA), ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας είναι ειδικά ρυθμισμένο για την ευρωπαϊκή αγορά, έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος συγκριτικά με τον προκάτοχό του (18,2 εκ. στα προσθιοκίνητα και 19,2 εκ. στα AWD, όπου η νέα χαρτογράφηση της μονάδας ελέγχου AWD επιτρέπει τη μεταφορά μέχρι του 60% της ροπής στους πίσω τροχούς, όταν χρειάζεται, αλλά και μία συνολική αύξηση της ροπής μέσω του συστήματος – αύξηση 10% στα 550 Nm.

Σε θέματα ασφάλειας, η σειρά τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας Honda Sensing περιλαμβάνει: Collision Mitigation Braking System, Forward Collision Warning, Lane Departure Warning, Road Departure Mitigation, Lane Keeping Assist System, Adaptive Cruise Control, Traffic Sign Recognition, Intelligent Speed Assistance, Intelligent Adaptive Cruise Control, Blind Spot Information, Cross Traffic Monitor, Πίσω κάμερα πολλαπλών γωνιών και Vehicle Stability Assist (VSA) με έλεγχο πρόσφυσης που αυξάνει τις δυνατότητες ελέγχου κατά τη επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το στρίψιμο, αλλά και το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών Deflation Warning System…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ