X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ήρθε το νέο Subaru Outback

SUBARU

Μια κατηγορία μόνο του, ουσιαστικά, με χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από κάθε άποψη, τετρακίνηση, κινητήρα, δυνατότητες.

Η Subaru, είναι από τις «αδικημένες» μάρκες στην Ευρώπη και ειδικά στην Ελλάδα. Κι αυτό διότι στην Αμερική ξεπουλάει, με τα μεγάλου κυβισμού μοτέρ να μην προβληματίζουν τους Αμερικανούς, εν αντιθέσει με τους Ευρωπαίους που έχουν πολλές επιλογές σε μικρότερα μοτέρ και τους Έλληνες που έχουν να αντιμετωπίσουν και τη φορολογία.

Ωστόσο, στη Ελλάδα, υπάρχουν φανατικοί οπαδοί της Subaru, που γνωρίζουν τι παίρνουν, με ιαπωνική τεχνολογία, στιβαρό αμάξωμα και συμμετρική τετρακίνηση που δεν συναντάς εύκολα σε άλλα μοντέλα του είδους.

Κι έρχεται η νέα, έκτη γενιά του Outback, που ουσιαστικά είναι μια κατηγορία μόνο του, να δώσει το στίγμα της.

SUBARU

Ένα μοντέλο που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην αγορά το 1995, βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, που του χαρίζει μεγαλύτερο μήκος κατά 5 εκ. (4,870 μ.) και μεγαλύτερο πλάτος κατά 3,5 εκ. (1,875 μ.), ενώ το ύψος παρέμεινε ίδιο (1,675 μ.).

Με αυτές τις διαστάσεις, καθίσταται ένα SUV με station wagon χαρακτηριστικά, έχοντας μεν ίδιο μεταξόνιο με το προηγούμενο μοντέλο (2,745 μ.), αλλά με περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών (+6 χλστ.) και πολύ μεγάλο πορτμπαγκάζ.

Κι επειδή ανέφερα τις δυνατότητες του μοντέλου, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 21,3 εκ. (+1,3 εκ.), βελτιωμένη γωνία προσέγγισης κατά σχεδόν μία μοίρα, από 18,8 σε 19,7 μοίρες, και γωνία ράμπας από 20,3 σε 21 μοίρες, ενώ η γωνία αναχώρησης 22,6 μοιρών, παρέμεινε αμετάβλητη, μπορεί να κινηθεί σε δύσβατα εδάφη, ένα χαρακτηριστικό γνώριμο για τη Subaru.

SUBARU

Σχεδιαστικά, η εξαγωνική μάσκα το κάνει να ξεχωρίζει, με τις ράγες οροφής να μπορούν να διαμορφώνονται και σε διαμήκη διάταξη, ενώ η έκδοση εξοπλισμού ADVENTURE, φέρει μεγάλες μαύρες 18άρες ζάντες, μαύρα ανθεκτικά προστατευτικά στο πλάι, ράγες αντοχής βαρύτερου φορτίου, μαύρη κεραία τύπου shark fin, πράσινο λογότυπο OUTBACK και πράσινες διακοσμητικές λεπτομέρειες τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Στην καμπίνα, ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ανασχεδιασμένος, ενώ κάνει μπαμ η κάθετη οθόνη αφής 11,6 ιντσών, στο σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας. Με πολύ μαλακά πλαστικά και δέρμα Nappa στο σαλόνι, είναι πράγματι εκτός από άνετο και ιδιαίτερα όμορφο.

Αν υπάρχει ένα αδύνατο σημείο στο Outback, είναι ο υψηλού κυβισμού ατμοσφαιρικός κινητήρας boxer 2.5 lt, ο οποίος είναι βελτιωμένος κατά 90%, έναντι του προηγούμενου και με σύστημα άμεσου ψεκασμού, που μειώνει κατανάλωση και ρύπους (μόλις 164 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Αποδίδει 169hp (124kW) μεταξύ 5.000 - 5.800 σ.α.λ., με 252 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ.

Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα επίσης βελτιωμένο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT Lineartronic, με αύξηση των «εικονικών» ταχυτήτων από 7 σε 8.

Από την άλλη, ένα δυνατό χαρτί του αυτοκινήτου, είναι το Subaru Symmetrical AWD, το σύστημα συμμετρικής τετρακίνησης, που δίνει πάντα ροπή και στους δύο άξονες (ποτέ μόνο προσθιοκίνητο ή μόνο πισωκίνητο), μέσω του Active Torque Split, που την κατανέμει ανάλογα με την πρόσφυση.

Επίσης, φέρει και το σύστημα X-MODE για οδήγηση σε ιδιαίτερα δύσκολες επιφάνειες.

Στον τομέα της ασφάλειας, η Subaru αναβάθμισε περαιτέρω τη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού EyeSight, με Lane Centering Function (νέα λειτουργία), Pre-Collision Braking System, Adaptive Cruise Control, Autonomous Emergency Steering (νέα λειτουργία), Lane Departure Warning, Lane Departure Prevention, Emergency Lane Keep Assist (νέα λειτουργία), Traffic Sign Recognition/Intelligent Speed Limiter (νέα λειτουργία), EyeSight Assist Monitor και Vibrating Steering Wheel (νέα λειτουργία).

Εφοδιάζεται, επίσης, και με άλλα συστήματα καθώς και με e-Call, για αυτόματη κλήση έκτακτης ανάγκης.

Στον βασικό εξοπλισμό, ξεχωρίζουν η πίσω ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα με λειτουργία Hands-Free (νέα λειτουργία), το θερμαινόμενο τιμόνι και τα θερμαινόμενα πίσω καθίσματα, οι αναδιπλούμενοι καθρέπτες με λειτουργία αυτόματης κλίσης προς τα κάτω (με την όπισθεν), οι προβολείς ομίχλης LED εμπρός, η υπενθύμιση πίσω καθίσματος, το ηχοσύστημα με 6 ηχεία, η συνδεσιμότητα Apple CarPlay / Android Auto, το σύστημα εκκίνησης με διακόπτη και η κάμερα οπισθοπορείας.

Το νέο Subaru Outback κοστίζει 57.750 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ