X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ηρθε και το νέο Tucson Plug-in Hybrid 4x4

Το νέο Tucson Plug-in Hybrid 4x4 HYUNDAI TUCSON PLUG-IN HYBRID

Με 48V Hybrid κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου και με πλήρως υβριδικά και plug-in υβριδικά συστήματα μετάδοσης.

Εντός του 2021 λανσαρίστηκε στην Ελλάδα το ολοκαίνουργιο Hyundai Tucson, το οποίο ήδη διαγράφει εντυπωσιακή πορεία στην αγορά. Παρά ταύτα, σιγά σιγά, η μία μετά την άλλη, οι εκδόσεις πλαισιώνουν τη γκάμα του μοντέλου και τις διαθέσιμες επιλογές των υποψήφιων αγοραστών.

Η τελευταία προσθήκη αφορά την Plug-in Hybrid έκδοση, η οποία πλασάρεται δίπλα, στην πλήρως υβριδική Full Hybrid, αλλά και τις ήπια υβριδικές εκδόσεις 48V Hybrid βενζίνης και 48V Hybrid πετρελαίου.

Η σχεδίαση του Tucson Plug-in Hybrid έχει στάνταρ προβολείς Full LED και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, κλιματισμό τριών ζωνών με πολυκατευθυντικούς αγωγούς, φωνητικές εντολές για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μια οθόνη AVN 10,25 ιντσών με συνδεδεμένες υπηρεσίες τηλεματικής Hyundai BlueLink, οι οποίες περιλαμβάνουν απομακρυσμένο κλείδωμα, έλεγχο λειτουργίας συστημάτων του αυτοκινήτου, εντοπισμό του, συνέχιση πλοήγησης από το κινητό (Last Mile Navigation), ενσωμάτωση σημείων χάρτη από το iCalendar, πληροφορίες κοντινών σημείων στάθμευσης και φόρτισης. Οι χρήστες BlueLink μπορούν επίσης να ελέγξουν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του Tucson Plug-in Hybrid και να διαχειριστούν τις ρυθμίσεις φόρτισης μέσω της εφαρμογής.

Η Plug-in Hybrid έκδοση συνδυάζει τον κινητήρα βενζίνης 1.6 T-GDi Smartstream, με έναν ηλεκτροκινητήρα 66,9 kW και μια μπαταρία πολυμερών λιθίου 13,8 kWh, προσφέροντας, συνδυαστικά, μέγιστη ισχύ 265 ίππους και μέγιστη ροπή 350 Nm.

Το σύστημα συνδυάζεται με ειδικό αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, με έλεγχο μέσω πλήκτρων και στάνταρ τετρακίνηση ΗTRAC.

Σύμφωνα με τους εσωτερικούς υπολογισμούς, η μέση κατανάλωση είναι 1,38 λίτρα /100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 31γρ./χλμ..

Το νέο Tucson Plug-in Hybrid ξεκινά ηλεκτροκίνητα και κινείται έτσι σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής οδήγησης μόνο ηλεκτρικά, με την αυτονομία να ξεπερνά τα 60 χιλιόμετρα.

Για τη φόρτιση φέρει ενσωματωμένο φορτιστή 7,2 kW, ώστε να μπορεί να φορτιστεί από απλή οικιακή πρίζα και επιτοίχιο φορτιστή, έως από σταθμό γρήγορης φόρτισης.

Παρά την ύπαρξη της μπαταρίας, οι χώροι στην καμπίνα δεν μειώθηκαν, ενώ με 558 λίτρα στο χώρο αποσκευών, προσφέρει τη δυνατότητα για άνετα ταξίδια πέντε ατόμων.

Ως προς το σύστημα τετρακίνησης Hyundai HTRAC, κατανέμει τη ροπή στους εμπρός και τους πίσω τροχούς ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης, ενώ ο επιλογέας Terrain Mode βελτιστοποιεί την ισχύ, τη ροπή και το φρενάρισμα ανάλογα με τις οδικές συνθήκες που έχουν επιλεγεί από τον οδηγό.

Προαιρετικά, φέρει και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (ECS), που χρησιμοποιεί τεχνολογία ενεργητικών αμορτισέρ για να παρέχει ευέλικτα χαρακτηριστικά οδήγησης, ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις του οδηγού. Το ECS ελέγχει αυτόματα και συνεχώς τα αμορτισέρ για μεγιστοποίηση της άνεσης και των επιδόσεων. Οι οδηγοί μπορούν επίσης να προσαρμόσουν το ECS και τα χαρακτηριστικά του συστήματος διεύθυνσης επιλέγοντας Eco ή Sport Mode.

Καταλήγοντας, στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας καιο των συστημάτυων υποβοήθησης οδηγού, διαθέτει Remote Smart Parking Assist (RSPA), που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να σταθμεύει μόνο του, το Highway Driving Assist (HDA), που διατηρεί το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας του ενώ προσαρμόζει την ταχύτητα με βάση τα δεδομένα πλοήγησης, τις κυκλοφοριακές συνθήκες και επικείμενες στροφές, το Parking Collision-avoidance Assist, που βοηθά στην αποφυγή συγκρούσεων με εμπόδια στο πίσω μέρος καθώς το όχημα κινείται με όπισθεν και χαμηλή ταχύτητα.

Διαθέτει και κεντρικό αερόσακο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού, ως 7ο, αυτόματη ειδοποίηση εκτάκτου ανάγκης E-Call, καθώς και τεχνολογία Multi-Collision Brake για αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων.

Οι τιμές ξεκινούν από τις 44.990 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ