X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ηρθαν τα NH-T 125 και NH-X 125 της SYM

Η εισαγωγική εταιρεία λανσάρει την NH-X 125, μια μοτοσυκλέτα naked για χρήση δρόμου και την NH-T 125, μια μίνι-adventure, για χρήση στο χώμα και την άσφαλτο.

Οι μονοκύλιδρες μοτοσυκλέτες 125 κ.εκ. προορίζονται να καλύψουν τις ανάγκες των διπλωμάτων Α1, των νέων αναβατών που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Οι NH-T 125 και NH-X 125, με compact διαστάσεις, χαμηλό ύψος σέλας και μικρό βάρος, είναι ιδιαίτερα εύκολες στους χειρισμούς και πολύ βολικές στην καθημερινή χρήση. Έχουν μονοκύλινδρο, ροπάτο κινητήρα που αποδίδει 10,3 ίππους και είναι φιλικός στην απόδοσή του, με μειωμένη κατανάλωση.

Το NH-T 125 έχει σπορ εμφάνιση και ακολουθεί τις γραμμές των adventure-crossover, που είναι τόσο της μόδας σήμερα. Με το χαρακτηριστικό ρύγχος -μύτη κάτω από τον προβολέα, μεγαλύτερο τροχό 19 ιντσών μπροστά, αλλά και ακτίνες στις ζάντες. Το τιμόνι είναι ψηλό, οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι μεγαλύτερες από αυτές του “Χ”, όπως και το ύψος του κινητήρα από το έδαφος. Τα λάστιχα είναι για χρήση on/off, για άσφαλτο και χώμα.

Από την άλλη, το NH-X 125 κινείται σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές γραμμές των naked-streetfighter. Μία μοτοσυκλέτα δρόμου και πόλης, με ρεζερβουάρ υπερυψωμένο και μεγάλα πλευρικά καπάκια που κατεβαίνουν χαμηλά, προσφέροντάς της μια ξεχωριστή ταυτότητα. Ο προβολέας διαθέτει δυο φωτιστικά σώματα LED, ένα πάνω και ένα κάτω. Το τιμόνι βρίσκεται σε ύψος τέτοιο που να προσφέρει εύκολους χειρισμούς και η σέλα είναι μεγάλη, έτσι ώστε να είναι ικανή να μεταφέρει με άνεση δυο επιβαίνοντες.

Το πλαίσιο των NH είναι περιμετρικό, σωληνωτό τύπου χωροδικτύωμα και αγκαλιάζει τον κινητήρα, ο οποίος κρέμεται από αυτό. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 11 λίτρα και στα δύο μοντέλα. Το βάρος του NH-T είναι 150 κιλά (πλήρες υγρών) και του NH-Χ 143 κιλά (πλήρες υγρών), με την κατανομή βάρους ανά τροχό και στα δυο μοντέλα να πλησιάζει το ιδανικό 50-50.

Η διαφορά των δυο νέων 125αριών της SYM πέρα από την εμφάνιση, βρίσκεται και στους τροχούς. Το NH-T, έχει 19 ιντσών εμπρός και 17 πίσω και ελαστικά με χάραξη on/off, ενώ το NH-Χ φορά τροχούς 17 ιντσών μπροστά και πίσω.

Στο σύστημα πέδησης, και τα δυο μοντέλα φορούν δίσκους τύπου μαργαρίτα, στον μπροστινό και στον οπίσθιο τροχό. Στο NH -T είναι διαμέτρου 288 χλστ. και στο NH-Χ 260 χλστ., ενώ και στα δυο μοντέλα οι δαγκάνες είναι δύο εμβόλων. Το πίσω δισκόφρενο είναι κοινό για τις δυο μοτοσυκλέτες στα 222 χλστ., ενώ και εδώ η δαγκάνα είναι δύο εμβόλων. Τα φρένα χρησιμοποιούν σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS.

Το NH –Χ 125 και το NH -Τ125 χρησιμοποιούν τεχνολογία LED σε όλα τους τα φωτιστικά σώματα, έχουν ψηφιακό όργανο στο τιμόνι με πλήθος ενδείξεων και διαθέτουν υποδοχή USB. Τα NH –Χ 125 και το NH -Τ125 θα διατεθούν σύντομα προς 2.195€ και 2.395€, αντίστοιχα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ