X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ηλεκτρικό, διώροφο λεωφορείο από τη Hyundai

Η Hyundai είναι ένας από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους κατασκευαστές. Από πλοία και τρένα, έως αυτοκίνητα και λεωφορεία. Ενδεχομένως, κάποιοι έχετε διαπιστώσει ότι οι σύγχρονοι συρμοί του μετρό της Αθήνας, που είναι αθόρυβοι και καλαίσθητοι, είναι Hyundai.

Ο κορεατικός όμιλος, σήμερα παρουσίασε στην Κορέα το πρώτο της ηλεκτρικό, διώροφο λεωφορείο, μια ενέργεια που αποτελεί μέρος του προγράμματος της εταιρείας ώστε να περιορίσει τις εκπομπές ρύπων από την κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Η εξέλιξη του διώροφου, ηλεκτρικού λεωφορείου, πραγματοποιήθηκε τους τελευταίους 18 μήνες. Το λεωφορείο έχει μήκος 12,990 μ. και ύψος 3,995. Διαθέτει 70 θέσεις, 11 στο πρώτο επίπεδο και 59 στο δεύτερο, ράμπα για άτομα με αναπηρίες κ.ά.

Το λεωφορείο εφοδιάζεται με μπαταρία 384 kWh, που χαρίζει αυτονομία έως 300 χλμ., ενώ για την πλήρη φόρτισή της απαιτούνται 72 λεπτά. Μπροστά βρίσκεται τοποθετημένο ηλεκτρικό μοτέρ 240kW, ενώ στον πίσω άξονα υπάρχει ένα ακόμη μοτέρ, ώστε να μην χάνεται ενέργεια. Επίσης, υπάρχει και πίσω σύστημα διεύθυνσης, που μαζί με το σύστημα διεύθυνσης μπροστά, βελτιώνει τις επιδόσεις διεύθυνσης του οχήματος.

Σε επίπεδο συστημάτων ασφάλειας, εφοδιάζεται με Vehicle Dynamic Control (VDC), που βοηθά τον οδηγό να διατηρεί την ευστάθεια του οχήματος, Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) με μπροστά κάμερα ώστε να αποφεύγει τις συγκρούσεις, σταματώντας αυτόματα και Lane Keeping Assist (LKA), για τη διατήρηση της λωρίδας κυκλοφορίας...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ