X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ιδού η πανίσχυρη plug-in υβριδική Skoda Octavia RS iV

Η SKODA OCTAVIA RS iV, είναι εφοδιασμένη με βενζινοκινητήρα 1.4 TSI που συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα 85 kW, φθάνοντας συνολική ισχύ 180 kW (245 ίππους) και φορτίζεται από πρίζα (plug-in).

Κι ενώ σε λίγες ημέρες θα οδηγήσουμε στην Κρήτη, στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση της Skoda, τη νέα Octavia στην 4η γενιά της, η τσεχική μάρκα του ομίλου VW αποκάλυψε την έκδοση που ναι μεν φέρει το λογότυπο RS, υποδεικνύοντας την σπορ καταβολή, ωστόσο με τη συμπλήρωση των αρχικών iV θέλει να υπογραμμίσει τον υβριδικό χαρακτήρα του μοντέλου.

Η SKODA OCTAVIA RS iV, είναι εφοδιασμένη με βενζινοκινητήρα 1.4 TSI που συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα 85 kW, φθάνοντας συνολική ισχύ 180 kW (245 ίππους) και φορτίζεται από πρίζα (plug-in). Με τις μαύρες λεπτομέρειες στο αμάξωμα και 18άρες ζάντες αλουμινίου, η OCTAVIA RS iV μπορεί να αναγνωριστεί αμέσως ως η σπορ έκδοση. Τα μοτέρ συνδυάζονται με 6-τάχυτο DSG κιβώτιο. Η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης έχει χωρητικότητα 37 Ah, ισοδύναμη με 13 kWh, χαρίζοντας έτσι στο αυτοκίνητο ένα ηλεκτρικό εύρος μέχρι 60 χλμ., ενώ έχει και πολύ γρήγορη επιτάχυνση (7,3 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα) με 330 Nm ροπής από μηδενικές στροφές και αναπτύσσει 225 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα. Οι δε μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, περιορίζονται στα 30 γρ./χλμ.

IVOHERCIK.COM

Στην καμπίνα, ξεχωρίζει το δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών τριών ακτίνων με λογότυπο vRS που διαθέτει μανέτες για τις χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων. Τα μπροστινά σπορ καθίσματα είναι επικαλυμμένα με μαύρο ύφασμα, ενώ τα προαιρετικά καθίσματα Ergo διαθέτουν Alcantara και δερμάτινη ταπετσαρία, καθώς και ρύθμιση του βάθους καθίσματος.

Πάντως, ο Τσέχος κατασκευαστής αυτοκινήτων, θα προσφέρει τη νέα OCTAVIA και σε απλή έκδοση iV, επίσης plug-in υβριδική, που αποδίδει 150 kW (204 ίππους) και θα είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις εξοπλισμού Ambition και Style. Επίσης, η OCTAVIA θα λανσαριστεί και σε δύο εκδόσεις e-TEC, με ήπια υβριδική τεχνολογία, που θα αποδίδουν 81 kW (110 hp) και 110 kW (150 hp)…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ