X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η πρώτη υβριδική στην ιστορία της Maserati

Η Maserati παρουσίασε το πρώτο της υβριδικό μοντέλο, το οποίο σχεδιάστηκε στη Μόντενα και θα παράγεται στο Τορίνο, στο Avvocato Giovanni Agnelli Plant (AGAP).

Πλέον δεν υπάρχουν στερεότυπα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να τα συνδυάζει όλα: και επιδόσεις και πράσινο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Ακόμα και οι κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων επιδόσεων, μπήκαν κι αυτοί στο κόλπο της υβριδικής τεχνολογίας, πιεζόμενοι, βέβαια, και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία με τις αυστηρές της νόρμες περί ρύπων, οριοθετεί τις εξελίξεις.

Η Maserati, λοιπόν, η μάρκα με έμβλημα την τρίαινα του Ποσειδώνα, η μάρκα από τη Μόντενα, του διάσημου Παβαρότι και του περίφημου μπαλσάμικου, παρουσίασε το πρώτο της υβριδικό μοντέλο, το οποίο σχεδιάστηκε στη Μόντενα και θα παράγεται στο Τορίνο, στο Avvocato Giovanni Agnelli Plant (AGAP).

Ιδού λοιπόν η νέα και εξηλεκτρισμένη Ghibli Hybrid, ένα από τα πιο θεαματικά εγχειρήματα της Maserati, η οποία αποκαλύπτεται μετά την ανακοίνωση ενός νέου κινητήρα για το υπερ-αυτοκίνητο MC20.

Με μήκος 4,971 μ., πλάτος 1,945 μ. και ύψος 1,461 μ., δείχνει απίστευτα δυναμική, έχοντας τεράστιο μεταξόνιο (2,998 μ.) που χαρίζει αφθονία χώρων στην καμπίνα και στο πορτμπαγκάζ (500 λίτρα).

Με 100.000 παραγωγή από το 2013, η Ghibli saloon διακατέχεται από το DNA του Ιταλού κατασκευαστή, έχοντας φρέσκα χαρακτηριστικά, η υβριδική έκδοση.

Αυτό που θα χαρακτηρίζει σχεδιαστικά όλες τις υβριδικές εκδόσεις της Maserati, είναι το μπλε χρώμα, το οποίο συναντούμε στα βράγχια στο πλάι, που βοηθούν στην αναπνοή του κινητήρα, στις δαγκάνες των φρένων, στο κεραυνό που διατρέχει το οβάλ περίβλημα του σήματος στην πίσω κολόνα, στο κεντημένο σήμα στα προσκέφαλα των καθισμάτων, σε ραφές της δερμάτινης ταπετσαρίας (καθίσματα, πλευρικά θυρών, ταμπλό).

Επίσης, η νέα Ghibli Hybrid φέρει νέα μπροστινή μάσκα, με μπάρες που έχουν επανασχεδιαστεί, μια συσκευή που εκπέμπει έναν ήχο εξαιρετικής καθαρότητας και νέα φωτιστικά σώματα πίσω, με φως τύπου μπούμερανγκ εμπνευσμένο από το 3200 GT και το πρωτότυπο Alfieri.

Η Maserati, ως προς την υβριδική τεχνολογία, επέλεξε έναν συνδυασμό επιδόσεων και περιορισμού της κατανάλωσης και των ρύπων. Η υβριδική τεχνολογία εκμεταλλεύεται την κινητική ενέργεια που συσσωρεύει το αυτοκίνητο όταν κινείται, ανακτώντας τη και μετατρέποντάς τη σε ηλεκτρικό ρεύμα κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα και αποθηκεύοντάς τη σε μια μπαταρία.

Ο πρωτοποριακός κινητήρας, εσωτερικής καύσης, 4κύλινδρος, turbo, 2.0 lt με εναλλάκτη 48 volt και έναν επιπλέον ηλεκτρικό υπερφορτιστή (e-Booster), υποστηρίζεται από μπαταρία, που είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, για καλύτερη ισορροπία βάρους (1950 κιλά το αμάξωμα). Συνολικά, η έκδοση ζυγίζει 80 κιλά λιγότερο από μια πετρελαιοκίνητη. Το μοτέρ συνεργάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της ZF.

Η συνολική ισχύς αγγίζει τους 330 hp με ροπή 450 Nm από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ., επιταχύνοντας σε 5,7 δευτ., με τελική ταχύτητα 255 χλμ./ώρα και τις τέσσερις απολήξεις εξάτμισης να καπνίζουν...οικολογικά. Η μέση κατανάλωση υπολογίζεται μεταξύ 8,5 και 9,6 λίτρα ανά 100 χλμ. (ρεζερβουάρ 80 λίτρων) και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μεταξύ 192 και 216 γρ./χλμ.

Στην Ghibli Hybrid κάνει ντεμπούτο το νέο Maserati Connect, που επιτρέπει συνεχή σύνδεση με το αυτοκίνητο: η ανταλλαγή πληροφοριών συνεχίζεται εν κινήσει, για να βελτιώσει τις υπηρεσίες που προσφέρονται στον οδηγό. Εκτός από την ενημέρωση των πακέτων λογισμικού, το σύστημα πραγματοποιεί ελέγχους στο αυτοκίνητο και παρακολουθεί τις υπηρεσίες ασφάλειας σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Κι ακόμη, το σύστημα πολυμέσων Maserati Intelligent Assistant, τελευταίας γενιάς, βασισμένο σε ψηφιακές εισόδους από το Android Automotive, διαθέτει οθόνη HD του συστήματος πολυμέσων, με νέα γραφικά, πιο φιλική προς το χρήστη και χωρίς surround, πλέον 10,1 ιντσών, από 8,4. Παρουσιάζεται επίσης ένας νέος, ψηφιακός πίνακας οργάνων με γραφικά.

Η νέα Ghibli Hybrid αντιπροσωπεύει το πρώτο βήμα της ιταλικής μάρκας, η οποία θα εξηλεκτρίσει όλα της τα μοντέλα, έχοντας προγραμματίσει να λανσάρει στην αγορά το 2021, και το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, τη νέα GranTurismo και GranCabrio.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ