X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η νέα Skoda Octavia έρχεται πριν το καλοκαίρι

Η νέα Scoda Octavia έρχεται πριν το καλοκαίρι με εντελώς καινούργια καμπίνα, ενώ θα υπάρχει και σε υβριδικές εκδόσεις.

Ηταν να την οδηγήσουμε σε πανευρωπαϊκή παρουσίαση στην Κρήτη, όπου συνολικά θα κατέφθαναν περίπου 1000 δημοσιογράφοι από όλη την Ευρώπη και όχι μόνο.

Όμως, τα μέτρα κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού, ακύρωσαν την παρουσίαση και πλέον το μοντέλο πρόκειται να το οδηγήσουμε σε δύο μήνες από τώρα, καθώς θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά πριν το καλοκαίρι.

Η Skoda καυχιέται -και όχι άδικα- ότι παρουσιάζει την καλύτερη σε όλους τους τομείς, πιο ευρύχωρη, πιο ασφαλής, πιο συνδεδεμένη και πιο ολοκληρωμένη σε κινητήρια σύνολα, Octavia.

Με περισσότερα από 7 εκατομμύρια αυτοκίνητα από το 1996, όταν κυκλοφόρησε η σύγχρονη έκδοση της Octavia, είναι το best-seller μοντέλο της τσεχικής μάρκας, μέλος του ομίλου της VW.

Η ολοκαίνουργια έκδοση, με μήκος 4,689 μ., η Grand Coupe είναι 19 χλστ., ενώ η Sportswagon 22 χλστ. μεγαλύτερη από το μοντέλο τρίτης γενιάς. Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 15 χλστ. και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ της Sportswagon, αυξήθηκε κατά 30 λίτρα, φτάνοντας στα 640, ενώ η Grand Coupe έχει χωρητικότητα 600 λίτρα - 10 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά. Η νέα εμπρόσθια ποδιά και οι νέοι, πιο στενοί προβολείς, διαθέτουν τεχνολογία LED στον βασικό εξοπλισμό για τα φώτα ημέρας, τη μεσαία και τη μεγάλη σκάλα. Τα πίσω φώτα, τα φώτα φρένων και τα φώτα ομίχλης χρησιμοποιούν επίσης τεχνολογία LED. Οι ζάντες αλουμινίου με διάμετρο έως 19 ίντσες, είναι ένα ακόμη χαρακτηριστικό που τονίζει την ισχυρή εμφάνιση του μοντέλου.

Στην εντελώς καινούργια καμπίνα, το νέο τιμόνι με δύο ακτίνες, είναι προαιρετικά θερμαινόμενο και κατά παραγγελία ως πολυλειτουργικό, με νέα κουμπιά ελέγχου και κυλιόμενους διακόπτες που επιτρέπουν το χειρισμό συνολικά 14 διαφορετικών λειτουργιών, με τον οδηγό να έχει πάντα τα χέρια του στο τιμόνι. Ο επανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων είναι αρθρωτός σε διαφορετικά επίπεδα, με μία μεγάλη, ελεύθερη κεντρική οθόνη. Η κεντρική κονσόλα είναι διακοσμημένη με λεπτομέρειες χρωμίου, ενώ νέα και μαλακά υλικά προσδίδουν στο εσωτερικό μία αύρα ανώτερης αισθητικής.

Προαιρετικά και για πρώτη φορά διατίθενται ιδιαίτερα καθίσματα Ergo, τα οποία μεταξύ άλλων προσφέρουν λειτουργία ηλεκτρικού μασάζ. Επίσης, το προαιρετικό head-up display είναι μια άλλη πρώτη για ένα μοντέλο Skoda. Προβάλλει τις πιο σημαντικές πληροφορίες όπως η ταχύτητα, η πλοήγηση, τα εντοπισμένα σήματα κυκλοφορίας και τα ενεργοποιημένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού κατευθείαν στο παρμπρίζ. Ντεμπούτο επίσης στη νέα Octavia για τον τριζωνικό κλιματισμό, ενώ προαιρετικό είναι το σύστημα ξεκλειδώματος χωρίς κλειδί (KESSY), οποιαδήποτε από τις τέσσερις πόρτες του αυτοκινήτου μπορεί να ανοίξει πρώτα. Ωστόσο, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο.

Η νέα Octavia είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda που χρησιμοποιεί την τεχνολογία αλλαγής ταχυτήτων shift-by-wire για τη λειτουργία του DSG, η οποία μεταδίδει ηλεκτρονικά την επιλογή της ταχύτητας του οδηγού στο κιβώτιο ταχυτήτων. Στη θέση του γνωστού μοχλού DSG, υπάρχει μια νέα μονάδα ελέγχου με μικρό μοχλό για την επιλογή των τρόπων οδήγησης καθώς και ένα κουμπί για τη λειτουργία στάθμευσης.

Ένα ολόκληρο φάσμα νέων συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού, όπως: Collision Avoidance Assist, Turn Assist, Exit Warning και το Local Traffic Warning, κάνουν επίσης το ντεμπούτο τους στη Skoda. Άλλα νέα χαρακτηριστικά για την Octavia περιλαμβάνουν τα Area View, Side Assist και Predictive Cruise Control, τα οποία μαζί με την ενημερωμένη έκδοση της αναγνώρισης κυκλοφοριακών σημάτων, καθώς και τα συστήματα Adaptive Lane Assist, Traffic Jam Assist και Emergency Assist, αποτελούν το ολοκληρωμένο σύστημα Travel Assist, ένα από τα πληρέστερα συστήματα υποβοήθησης οδηγού διαθέσιμα σήμερα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Παράλληλα, με τη χρήση της τεχνολογίας Hands-on Detect, το σύστημα ελέγχει εάν ο οδηγός αγγίζει σταθερά το τιμόνι. Εξάλλου, έως και εννέα αερόσακοι, συμπεριλαμβανομένου του αερόσακου γονάτου οδηγού και των πίσω πλευρικών αερόσακων, προστατεύουν τους επιβαίνοντες σε περίπτωση σύγκρουσης.

Στον τομέα των κινητήρων, η Octavia προσφέρεται με μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου με ισχύ από 110 έως 204 ίππους. Μερικοί από τους βενζινοκινητήρες, έχουν βελτιστοποιηθεί περαιτέρω, ενώ οι πετρελαιοκινητήρες προέρχονται από την τελευταία γενιά EVO και εκπέμπουν μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια αζώτου. Επίσης, θα προσφέρεται και σε έκδοση CNG. Με τα 17,7 κιλά φυσικού αερίου στις δεξαμενές της, η Octavia G-TEC έχει αυτονομία έως και 523 χιλιόμετρα με CNG. Κι ακόμα, θα είναι διαθέσιμη και σε plug\u001Einhybrid έκδοση. Στην Octavia iV, ένας βενζινοκινητήρας 1.4 TSI και ένας ηλεκτροκινητήρας παρέχουν συνδυασμένη ισχύ 204 ίππους, με ηλεκτρική αυτονομία μέχρι 60 χλμ.

Πέραν αυτής, θα προσφέρεται και σε εκδόσεις e-TEC που είναι εφοδιασμένες με έναν από τους τελευταίους βενζινοκινητήρες 1.0 TSI της γενιάς EVO ή 1.5 TSI και διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG. Χρησιμοποιώντας μονάδα εκκίνησης με ιμάντα 48 Volt και μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt, είναι δυνατή η ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση, η υποστήριξη του κινητήρα με την παροχή ηλεκτρικής ώθησης (boost) και ο ελεύθερος τροχασμός με τον κινητήρα εντελώς απενεργοποιημένο.

Επιπλέον, η Octavia προσφέρει μια επιλογή από τέσσερα συστήματα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας τελευταίας γενιάς με οθόνες από 8,25 έως 10 ίντσες. Ορισμένες από αυτές ελέγχονται με κινήσεις του χεριού ή φωνητικά μέσω του Laura SKODA digital assistant. Το κορυφαίο σύστημα ψυχαγωγίας Columbus μπορεί - για πρώτη φορά - να εμφανίσει τους χάρτες του συστήματος πλοήγησης σε διαφορετικό επίπεδο ζουμ από το Virtual Cockpit 10.25 ιντσών.

Η νέα Octavia είναι πάντα συνδεδεμένη χάρη σε ένα ενσωματωμένο eSIM, που επιτρέπει ανά πάσα στιγμή την πρόσβαση στις πιο πρόσφατες κινητές ηλεκτρονικές υπηρεσίες της SKODA Connect. Αυτά περιλαμβάνουν το σύστημα eCall, το οποίο είναι υποχρεωτικό στην ΕΕ, ολοκληρωμένες απομακρυσμένες πρόσβαση οχημάτων και εφαρμογές ψυχαγωγίας που υποστηρίζονται από ηλεκτρονικά δεδομένα. Το αυτοκίνητο διαθέτει έως και πέντε θύρες USB-C, ενώ τα smartphone μπορούν να φορτιστούν επαγωγικά χρησιμοποιώντας το προαιρετικό Phone Box…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ