X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

Η Mercedes Vision EQXX είναι η πύλη του μέλλοντος

Η Mercedes Vision EQXX DAIMLER MEDIA

Το αυτοκίνητο των 1.000 χιλιομέτρων ηλεκτρικής αυτονομίας, η Mercedes-Benz με την μεγαλύτερη ενεργειακή αποδοτικότητα της ιστορίας, αποκαλύφθηκε και ετοιμάζεται να βγει στην παραγωγή.

Στο πρωτότυπο Vision EQXX η εταιρεία της Στουτγάρδης έχει φτάσει στα άκρα οποιαδήποτε ιδέα και τεχνολογία θα μπορούσε να πετύχει την ηλεκτρική αυτονομία των 1.000 χιλιομέτρων - και μάλιστα χωρίς το βάρος μπαταρίας μεγαλύτερης των 100 kWh.

Το γερμανικό ηλεκτρικό πρωτότυπο μπορεί να κάνει το ταξίδι από το Βερολόνο στο Παρίσι με μία μόνο φόρτιση. Ή, από την άλλη, μπορεί να μην χρειάζεται περισσότερες από δύο φορτίσεις το μήνα για έναν τυπικό κάτοικο της πόλης, που δεν ταξιδεύει ιδιαίτερα.

Κεντρικό ρόλο στην επίτευξη της αυτονομίας των 1.000 χιλιομέτρων έχει η αεροδυναμική μελέτη του Vision EQXX. Η σχεδιαστές της κατάφεραν να πετύχουν συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης 0,18, που είναι άκρως εντυπωσιακός για αυτοκίνητο δρόμου - ξεπερνώντας το μέχρι στιγμής ρεκόρ 0,20 της Mercedes EQS.

Η Mercedes Vision EQXX DAIMLER MEDIA

Πέραν του σχήματος της σταγόνας που έχει το αμάξωμα, υιοθετεί και μια σειρά από εντυπωσιακά τεχνάσματα για την επίτευξη τέτοιας αεροδυναμικής απόδοσης. Όλο το ρύγχος είναι πολύ χαμηλό, με ποδιές στο κάτω μέρος του και ενεργούς αεραγωγούς στη μάσκα που ανοίγουν μόνο όταν είναι απαραίτητο.

Η Mercedes Vision EQXX DAIMLER MEDIA


Επιπλέον, οι ζάντες έχουν καλύμματα που συνδυάζονται με τα ελαστικά της Bridgestone, τα οποία έχουν για το σκοπό αυτόν ειδικά σχεδιασμένα τοιχώματα - μαζί, φυσικά, με μειωμένη αντίσταση κύλισης.

Στην ουρά ο ενεργός διαχύτης προεκτείνεται προς τα πίσω για να βοηθήσει στη σταθερότητα του αυτοκινήτου σε υψηλές ταχύτητες - ενώ όταν δεν χρειάζεται υποχωρεί αυτόματα κάτω από το δάπεδο, σε θέση που δεν επηρεάζει τη ροή του αέρα.

Η Mercedes Vision EQXX DAIMLER MEDIA


Ένα μικρό λιθαράκι στην αυτονομία βάζει, επίσης, το panel στην οροφή του Vision EQXX για τη συλλογή της ηλιακής ενέργειας. Αποτελείται από 117 κυψέλες και αποθηκεύει την ενέργειά του σε μια ξεχωριστή μπαταρία ιόντων λιθίου, με κύριο σκοπό να προσφέρει ενέργεια σε όλα τα περιφερειακά ηλεκτρικά συστήματα (φώτα, σύστημα πολυμέσων κ.λπ.). Το σύστημα, έτσι, περισώζει ενέργεια για περίπου 25 χιλιόμετρα από τη βασική μπαταρία.

Η Mercedes-Benz δεν αποκάλυψε την ακριβή χωρητικότητα της τελευταίας. Όμως μίλησε για την τεχνολογία της, το επόμενο βήμα σε αυτόν τον νευραλγικό τομέα της ηλεκτροκίνησης. Η μπαταρία του Vision EQXX είναι 50% μικρότερη σε μέγεθος και 30% ελαφρύτερη από εκείνη της EQS, καθώς μαζί με το πλαίσιό της ζυγίζει 495 κιλά - από τα συνολικά 1.750 kg.

Βέβαια, το Vision EQXX είναι πολύ μικρότερο, και ζυγίζει πολύ λιγότερο, από την EQS, την μεγαλύτερη ηλεκτρική λιμουζίνα της γερμανικής εταιρείας. Για την ακρίβεια, με μήκος 4,63 μέτρα και μεταξόνιο 2,8 μέτρων, έχει περίπου τις διαστάσεις μιας Mercedes-Benz C-Class.

Η Mercedes Vision EQXX DAIMLER MEDIA


Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 201 ίππους, και σύμφωνα με την εταιρεία της Στουτγάρδης μπορεί να αξιοποιήσει το 95% της διαθέσιμης ενέργειας - που είναι μεγαλύτερο ποσοστό από οτιδήποτε θα μπορούσε ποτέ να ονειρευτεί ένας μηχανολόγος για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης του Vision EQXX συνοδεύεται από μια απέραντη οθόνη 47,5 ιντσών στο εσωτερικό, που εκτείνεται από τη μία κολώνα στην άλλη. Η ανάλυσή της είναι 8Κ, τα γραφικά την πλοήγησής της είναι τρισδιάστατα, και προσφέρει τη δορυφορική εικόνα μιας πόλης προσεγγίζοντάς την σε ύψος μέχρι και 10 μέτρων.

Το εσωτερικό της Mercedes Vision EQXX DAIMLER MEDIA


Η Mercedes-Benz επιβεβαίωσε ότι το Vision EQXX, που είναι μόνο ένα πρωτότυπο, θα μεταμορφωθεί σε έκδοση παραγωγής - αλλά δεν διευκρίνισε πότε θα γίνει αυτό. Ως πρωτότυπο, όμως, εκπλήρωσε το σκοπό του, που ήταν να παρουσιάσει τις τεχνολογίες του (εγγύς) μέλλοντος του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

TAGS ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ MERCEDES-BENZ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ