X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Lambretta επιστρέφει στην Ελλάδα

Αλήθεια, πόσοι θυμούνται τη Lambretta; Το σίγουρο είναι όσοι έχουν πατήσει τα πολλά …ήντα. Πλέον, επιστρέφει με ρετρό στυλ.

Η εταιρεία από το Μιλάνο, που πήρε το όνομά της από ένα ξωτικό του ποταμού Lambro, δημιουργήθηκε από τον Ferdinando Innocenti και τα πρώτα δίτροχα βγήκαν το 1947 στην παραγωγή, μετά τον Πόλεμο, από το εργοστάσιο σιδήρου που είχε κατασκευάσει το 1922.

Με ρετρό σχεδίαση, ανταγωνιζόμενη την Vespa της Piaggio (είχαν τον ίδιο σχεδιαστή, τον αεροναυπηγό Corradino D’ Ascanio), παρέμεινε η εταιρεία σε ιταλικά χέρια μέχρι το 1972, όταν και την εξαγόρασε η κυβέρνηση της Ινδίας, θέλοντας να προσφέρει στον φτωχό πληθυσμό της χώρας μια φθηνή και αξιόπιστη, τρίτροχη μοτοσικλέτα, που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες της Ινδίας. Ωστόσο, η Lambretta, παράχθηκε και από άλλα εργοστάσια, σε πολλές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ταϊβάν, Βραζιλία, Κολομβία, Αργεντινή) με μεγάλη επιτυχία.

LAMBRETTA GMBH

H Lambretta επανήλθε, στη νέα της εποχή, με ολοκαίνουργιο μοντέλο, το V-Special, δια χειρός KISKA, που σχεδιάζει μεταξύ άλλων τα μοντέλα των KTM, Husqvarna και CFMoto. Το V-Special διαθέτει ολοκαίνουριο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο πάνω στο οποίο έχουν συγκολληθεί στραντζαριστά πάνελ, με ρετρό στιλ, αλλά σύγχρονα περιφερειακά, και κορυφαία ποιότητα κατασκευής.

Η αρχική παραγωγή θα περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις, τα V50 Special, V125 Special και V200 Special, με πίσω φώτα LED, δισκόφρενα και στους δύο τροχούς (το V50 Special έχει ταμπούρο πίσω), ψηφιακή οθόνη LCD, σε συνδυασμό με αναλογικό ταχύμετρο κλασικής σχεδίασης. Η έδρα της Lambretta GmbH βρίσκεται στην Αυστρία, ενώ την αντιπροσώπευση στην Ελλάδα ανέλαβε η εταιρεία Motostuff (αποκλειστική αντιπροσώπευση των Polaris και Artic Cat), με έδρα την Κερατέα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ