X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Kawasaki στην Έκθεση Μοτοσικλέτας

To μικρό supersport με το οποίο η Kawasaki φιλοδοξεί να κάνει το άνοιγμά της στους νέους με σπορ "ανησυχίες", το Ninja 400, ήρθε και στην Ελλάδα και θα είναι μια από τις πιο δημοφιλείς παρουσίες της φετινής Έκθεσης Μοτοσικλέτας (18-22 Απριλίου).

Η σχεδιαστική του φιλοσοφία είναι εμφανές ότι πηγάζει από τη "ναυαρχίδα" της Kawasaki, τη Ninja H2. Το φέρινγκ προσφέρει μεγάλη προστασία από τον αέρα και δίνει την εντύπωση μεγαλύτερης σε κυβισμό μοτοσυκλέτας, πάνω από τους προβολείς με διπλά φώτα LED, ενώ η χαμηλή σέλα (στα 785 χιλ.) συμβάλλει στην εργονομία.

Συμπαγής σε διαστάσεις, ο νέος κινητήρας 399 κ.εκ. αποδίδει 45 ίππους με γραμμική λειτουργία, και με έμφαση στη ροπή στις χαμηλές στροφές - εξαιρετικά χρήσιμη στην πόλη ή στην έξοδο από αργές στροφές.

Σ' αυτό το έργο συμβάλλει και ο συμπλέκτης "Assist & Slipper", που εξασφαλίζει ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα και μειώνει την ολίσθηση του τροχού σε απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων.

Το νέο πλαίσιο -χωροδικτύωμα- της Kawasaki Ninja 400 μειώνει το βάρος σε σχέση με τον πρόγονο Ninja 300 στα 168 κιλά, με όλα τα οφέλη που αυτό συνεπάγεται στις επιδόσεις, στην οικονομία και στο χειρισμό της.

Στον τομέα της οικονομίας, ειδικά, η εργοστασιακή μέση κατανάλωση που δίνει το ιαπωνικό εργοστάσιο είναι στα 4,1 λίτρα / 100 χλμ.

Τέλος, το εμπρός φρένο αποτελείται από δίσκο 310 χιλ. εμπρός μαζί με σύστημα ABS της Nissin, ενώ αναθεωρημένες είναι και οι αναρτήσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ