X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

HYUNDAI i30N

To Hyundai i30N αναβλύζει από την αστείρευτη πηγή αγωνιστικής εμπειρίας και τεχνογνωσίας, που είναι το παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλλυ (WRC).

To Hyundai i30N αναβλύζει από την αστείρευτη πηγή αγωνιστικής εμπειρίας και τεχνογνωσίας, που είναι το παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλλυ (WRC). Βαμμένο στο ίδιο χρώμα -Performance Blue- του rallycar i30 WRC, εγκαινιάζει μια καινούρια σελίδα στην ιστορία της Hyundai, μια σελίδα αυτοκινήτων επιδόσεων για το δρόμο, που περιλαμβάνει ένα και μόνο γράμμα: το Ν.

Το Ν παραπέμπει στη Namyang (παγκόσμιο κέντρο έρευνας και εξέλιξης της Hyundai στην Κορέα), στο παλιό κλασικό Nurburgring που αποκαλείται ως «πράσινη κόλαση» των 22 χιλιομέτρων, όπου το i30N συμπλήρωσε 10 χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών, αλλά και συμβολίζει ένα σικέιν - δύο διαδοχικές στροφές, στις οποίες κατά τη Hyundai το i30N είναι στο στοιχείο του.

Οι μεγάλοι αεραγωγοί του εμπρός προφυλακτήρα, το κόκκινο στο κάτω χείλος του, η πίσω πτέρυγα με τριγωνικό φως φρένου, η διπλή απόληξη της εξάτμισης, τα ελαστικά υψηλών επιδόσεων, οι σπορ ζάντες 18 ή 19 ιντσών και τα μπάκετ καθίσματα προϊδεάζουν για όσα βρίσκονται κρυμμένα κάτω από το αμάξωμα.

Κατ’ αρχάς, ο τετρακύλινδρος δίλιτρος Turbo κινητήρας βενζίνης 2.0 T-GDI που αποδίδει 275 ίππους και ροπή 353 Nm, ιδιαίτερα γραμμικός σε απόδοση, όπως υποστηρίζει η Hyundai.

Με την κίνηση στους εμπρός τροχούς και 6άρι μηχανικό κιβώτιο, το i30N επιστρατεύει ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (ECS), Launch Control και σημαντικά αναβαθμισμένης στιβαρότητας σασί για να μειώνει τις κλίσεις και τα ολισθήματα και να κυνηγά τον απόλυτο χρόνο στην πίστα - ενώ την ίδια στιγμή δεν διστάζει να προσφέρει την επιλογή πλήρους απενεργοποίησης του ESP, όταν ο στόχος στην πίστα είναι το παιχνίδι. Ενδεικτικό είναι ότι ο πίνακας οργάνων έχει χρονόμετρο γυρολογίου, αλλά και μετρητή των δυνάμεων G.

Το i30N προσφέρει 5 modes ρυθμίσεων -Eco, Normal, Sport, N και N Custom- για άνετη αστική μετακίνηση μέχρι οδήγηση στην πίστα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ