X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Honda: Πιο καλοστημένο το ανανεωμένο Civic Type R

HONDA TEASES UPDATED CIVIC TYPE R AT 2020 TOKYO AUTO SALON HONDA TEASES UPDATED CIVIC TYPE R AT 2020 TOKYO AUTO SALON

Ποδαρικό στο 2020 κάνει η Honda, παρουσιάζοντας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το ανανεωμένο Civic Type R, με βελτιώσεις στον τομέα της αεροδυναμικής.

Ποδαρικό στο 2020 κάνει η Honda, παρουσιάζοντας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το ανανεωμένο Civic Type R. Οι βελτιώσεις, εντοπίζονται στον τομέα της αεροδυναμικής, που έχει να κάνει, εν μέρει, και με την εμφάνιση.

Νέα, είναι λοιπόν, η ελαφρώς μεγαλύτερη εμπρόσθια μάσκα, που επιτρέπει στον κινητήρα να “αναπνέει” καλύτερα, ενώ προστέθηκε νέο χρώμα Boost Blue. Οι κυριότερες αλλαγές παρατηρούνται στα φρένα, με δύο ρότορες και νέα τακάκια για μεγαλύτερη απόδοση στις υψηλές ταχύτητες.

Επιπλέον, το ανανεωμένο Civic Type R, έχει τροποποιημένη ανάρτηση με βελτιστοποιημένους αποσβεστήρες που αυξάνουν την άνεση. Οι μηχανικοί της Honda έχουν αναπτύξει μια νέα σειρά τμημάτων στην πίσω ανάρτηση, που είναι πιο σκληρά προκειμένου να βελτιώσουν την πρόσφυση, ενώ η μπροστινή ανάρτηση έχει τροποποιηθεί για να κάνει την οδήγηση πιο άμεση μειώνοντας την τριβή.

Στην καμπίνα, το νέο τιμόνι περιτυλίσσεται από Alcantara, ενώ υπάρχει και νέος λεβιές ταχυτήτων, με κοντύτερες σχέσεις στο κιβώτιο.

Το μοτέρ παραμένει ίδιο, υπερτροφοδοτούμενο βενζίνης 2.0 lt, που παράγει 306 ίππους και ροπή 400 Nm, όπως και η μετάδοση της κίνησης στον μπροστινό άξονα, μέσω του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων έξι ταχυτήτων, ενώ υπάρχει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Όπως και πριν, οι οδηγοί έχουν τρεις επιλογές οδήγησης, (Comfort, Sport, + R) που μεταβάλλουν την απόκριση του γκαζιού, του τιμονιού και τη σταθερότητα της ανάρτησης. Ωστόσο, ντεμπούτο κάνει το Honda Active Sound Control, που αλλάζει τον ήχο, ανάλογα το πρόγραμμα στο drive mode.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ