X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Φρεσκαρίστηκε κι έρχεται τον Σεπτέμβριο το Dacia Duster

Το νέο Ντάτσια Ντάστερ

Λιγοστές αλλαγές έξω και μέσα, με νέο αυτόματο κιβώτιο, περισσότερα συστήματα και βελτιωμένες εκπομπές ρύπων.

Με πάνω από 1,9 εκατομμύρια μονάδες, το Duster είναι πρώτο στις λιανικές πωλήσεις στην κατηγορία των SUV της Ευρώπης από το 2019.

Το μοντέλο που λανσαρίστηκε το 2010, με τιμές που κοστίζουν μοντέλα πόλης, ανανεώθηκε τώρα και πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο.

Σχεδιαστικά, το ανανεωμένο Duster υιοθετεί τα χαρακτηριστικά της νέας οπτικής ταυτότητας Dacia, που είδαμε για πρώτη φορά στα νέα Sandero, Sandero Stepway και Logan. Οι νέες μονάδες φωτισμού περιλαμβάνουν φώτα ημέρας σε σχήμα Υ, φέρει μόνιμο φωτισμό μπροστά (τύπου ECOLED), ενώ πίσω ενσωματώνει τη νέα υπογραφή Dacia light. Το Duster είναι το πρώτο μοντέλο Dacia που είναι εξοπλισμένο με μπροστινά φωτιστικά LED, με δέσμη κατεύθυνσης. Εκτός από τη χαμηλότερη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, τα LED προσφέρουν καλύτερο φωτισμό, μέρα και νύχτα, παρέχοντας καλύτερη ορατότητα τόσο για τον οδηγό όσο και για άλλους χρήστες του δρόμου.

Χάρη στις επεμβάσεις των μηχανικών, με νέο πίσω σπόιλερ και νέες ζάντες 16 και 17 ιντσών, ο αεροδυναμικός συντελεστής βελτιώθηκε, με αποτέλεσμα να μειωθούν και οι ρύποι, έως και 5,8 γρ./χλμ. CO2 στην έκδοση 4x4, συνέπεια της μειωμένης κατανάλωσης.

Το νέο Ντάτσια Ντάστερ

Νέα είναι η ταπετσαρία στην καμπίνα, η κεντρική κονσόλα φέρει ένα μεγάλο υποβραχιόνιο που σύρεται κατά 7 εκ. και κλειστό χώρο αποθήκευσης 1,1 λίτρων και δύο υποδοχές φόρτισης USB για τους πίσω επιβάτες (διατίθεται σε ορισμένες εκδόσεις), σε ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού υπάρχουν αυτόματος έλεγχος κλιματισμού με ψηφιακή οθόνη, cruise control με οπίσθιο φωτισμό στο τιμόνι, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και κάρτα ανοιχτής ακρόασης, ενώ διατίθενται δύο νέα, εύχρηστα συστήματα πολυμέσων: Media Display και Media Nav, με νέα οθόνη αφής 8 ιντσών.

Με το Media Display, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 6 ηχεία, ραδιόφωνο DAB, συνδεσιμότητα Bluetooth, δύο θύρες USB και ενσύρματη αναπαραγωγή smartphone συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto. Μέσω των χειριστηρίων στο τιμόνι, μπορεί να ενεργοποιηθεί η αναγνώριση φωνής που επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει ένα smartphone iOS ή έναν βοηθό Google με τη φωνή του.

Με το Media Nav, το σύστημα πολυμέσων εμπλουτίζεται με πλοήγηση και σύνδεση Wi-Fi για Apple CarPlay και Android Auto.

Το ανανεωμένο Duster διατηρεί την απόσταση από το έδαφος στα 21,7 εκ. στην έκδοση 2WD και στα 21,4 εκ. στο 4x4, τη γωνία ράμπας 21 μοιρών, τη γωνία προσέγγισης 30 μοιρών, τη γωνία αναχώρησης 34 μοιρών στην έκδοση 2WD και 33 μοιρών στο 4x4.

Εξάλλου, η δικίνητη έκδοση είναι εξοπλισμένη στάνταρ με «πράσινα» ελαστικά, προσφέροντας μείωση κατά 10% στην αντίσταση κύλισης και μειωμένες εκπομπές CO2.

Στην έκδοση 4x4, τα ελαστικά πληρούν τις επίσημες απαιτήσεις 3PMSF κάτι που σημαίνει ότι τα χειμερινά ελαστικά δεν είναι πλέον απαραίτητα.

Παράλληλα, η έκδοση 4x4 εξοπλισμένη με Media Display ή Media Nav περιλαμβάνει και ένα σύστημα 4x4 Monitor που στέλνει διάφορους τύπους πληροφοριών στην κεντρική οθόνη, όπως τη γωνία μεταξύ της αριστεράς και της δεξιάς πλευράς του οχήματος, η οποία είναι χρήσιμη κατά την οδήγηση σε ανώμαλες επιφάνειες, τη γωνία κλίσης που χρησιμοποιεί δεδομένα από τα Hill Start Assist και Adaptive Hill Descent Control, για να ενημερώνει τον οδηγό κατά την απότομη κατάβαση και ανάβαση, την πυξίδα, που βοηθά στην πλοήγηση χρησιμοποιώντας μαγνητικό Βορρά και Νότο, το υψόμετρο που εμφανίζεται στο ένα μέρος της οθόνης, καθώς και ένα ημερολόγιο της διαδρομής, μετά την οδήγηση εκτός δρόμου ή στα βουνά.

Για πρώτη φορά , η έκδοση 2WD διαθέτει ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο EDC σε συνδυασμό με τον κινητήρα TCe 150, διατηρώντας ταυτόχρονα την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 κοντά σε αυτές ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων.

Οι κινητήρες Εuro 6D Full, διατηρούνται: πετρελαίου: dCi 115 (2WD ή 4WD) σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, βενζίνης: TCe 90 (2WD) – 6άρι μηχναικό, TCe 130 (2WD) – 6άρι μηχανικό, TCe 150 (4WD) – 6άρι μηχανικό, TCe 150 (2WD) – 6άρι αυτόματο κιβώτιο EDC και διπλού καυσίμου (βενζίνη-υγραέριο): ECO-G 100 (2WD) – 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Το νέο Ντάτσια Ντάστερ

Μάλιστα, η Dacia είναι ο μόνος κατασκευαστής που προσφέρει την επιλογή ECO-G, διπλού καυσίμου (βενζίνη-LPG), με εργοστασιακή κατασκευή, και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ υγραερίου κατά 16,2 λίτρα (50 λίτρα), που αυξάνουν την εμβέλεια πάνω από 250 χλμ., ενώ υπάρχει βέβαια και ρεζερβουάρ 50 λίτρων βενζίνης. Το αποτέλεσμα είναι η συνολική αυτονομία να αγγίζει τα 1235 χλμ.

Η εναλλαγή μεταξύ καυσίμων είναι άμεση και ανεπαίσθητη, ενώ ο νέος διακόπτης βενζίνης-υγραερίου είναι πιο εργονομικός και μπορεί να λειτουργήσει χειροκίνητα από τον οδηγό ανά πάσα στιγμή. Η μετάβαση στη βενζίνη γίνεται αυτόματα εάν το ρεζερβουάρ LPG είναι άδειο, ενώ η οθόνη στον πίνακα οργάνων 3,5” TFT, ενημερώνει τον οδηγό για τη στάθμη καυσίμου σε κάθε μία από τις 2 δεξαμενές.

Ως προς τα συστήματα υποστήριξης οδηγού, φέρει Blind Sport Warning, που λειτουργώντας μεταξύ 30 χλμ./ώρα και 140 χλμ./ώρα, προειδοποιεί τον οδηγό για πιθανή σύγκρουση με άλλο όχημα που υπάρχει στο τυφλό σημείο, Park Assist, για υποστήριξη στους ελιγμούς, Hill Start Assist, για υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, Adaptive Hill Descent Control, που προσαρμόζει την ταχύτητα κατάβασης, ανάλογα την απαίτηση του οδηγού (5-30 χλμ./ώρα), καθώς και Multiview σύστημα με πανοραμική κάλυψη, από τέσσερις κάμερες (το σύστημα απενεργοποιείται σε ταχύτητα πάνω από 20 χλμ./ώρα).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ