X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Φρεσκαρισμένο Golf και με νέο μοτέρ βενζίνης

Τι περιλαμβάνει το... λίφτινγκ στη "φρεσκαρισμένη" έκδοση του Golf και ποια είναι η τιμή του στην Ελλάδα.

Χωρίς πολλά πολλά - άλλωστε οι Γερμανοί της VW είναι γνωστοί για τις "σπαρτιάτικες" σχεδιαστικές αλλαγές που κάνουν σε κάθε ανανεωμένο Golf - η εισαγωγική εταιρεία της VW στην Ελλάδα, παρουσίασε τη φρεσκαρισμένη έκδοση του μικρομεσαίου της μοντέλου.

Ένα αυτοκίνητο που πράγματι είναι επιτυχημένο εμπορικά και που ουσιαστικά δημιούργησε την κατηγορία του, στην πρώτη από τις 7 γενιές που διανύει.

Νέοι προφυλακτήρες, νέα μάσκα και νέα πίσω φώτα full-LED στο βασικό εξοπλισμό, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της εξωτερικής εμφάνισης. Στην καμπίνα οι αλλαγές είναι απειροελάχιστες. Ωστόσο, αυτό που παρατηρούμε σε επίπεδο εξοπλισμού, είναι η προσθήκη συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, που σε μια έκδοση μάλιστα (Discover Pro) έχει έλεγχο μέσω χειρονομιών. Μεγαλύτερες οθόνες προβάλλουν καλύτερα όλες τις πληροφορίες και τις λειτουργίες, ενώ διαθέσιμες, ανάλογα την έκδοση, είναι οι διαδικτυακές υπηρεσίες "Guide & Inform" και οι νέες υπηρεσίες Car-Net "Security & Service".

Επίσης, όσον αφορά τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, από τη βασική έκδοση έχουμε το City Emergency Braking με νέο σύστημα παρακολούθησης πεζών (Front Assist), το νέο Traffic Jam Assist (ημιαυτόνομη οδήγηση μέχρι 60 χλμ./ώρα – εξυπηρετεί σε συνθήκες αυξημένης κυκλοφορίας) και το Emergency Assist, κάτι επίσης νέο στην κατηγορία.

Το νέο Golf είναι διαθέσιμο με κινητήρα βενζίνης 1.0 lt turbo που αποδίδει σε δύο εκδόσεις 85 και 110 ίππους, ενώ τον Μάιο περιμένουμε το νέο και επίσης turbo μοτέρ βενζίνης 1.5 lt με ισχύ 130 και 150 hp. Με την ευκαιρία αυτού του κινητήρα, παρατηρούμε ότι οι κατασκευαστές προσανατολίζονται στην μερική αύξηση του κυβισμού (Right sizing - σωστός κυβισμός) για να πάρουν περισσότερη ισχύ χωρίς να αυξηθεί η κατανάλωση. Επίσης, προσφέρεται και με κινητήρες βενζίνης: 2.0lt – 245hp, 2.0lt – 310hp, 1.8lt – 180lt 4Motion (τετρακίνητη έκδοση).

Στους κινητήρες πετρελαίου δεν υπάρχει κάτι νέο: 1.6lt – 115hp, 2.0lt – 150hp, 2.0lt – 184hp.

Πέραν αυτών προσφέρεται και με κινητήρα φυσικού αερίου 1.4lt – 110hp, καθώς και σε Plug-in υβριδική έκδοση 1.4lt – 204lt, που έχει ηλεκτρική αυτονομία για 50 χλμ.

Εξάλλου, υπάρχει στη γκάμα και το αμιγώς ηλεκτρικό e-Golf των 136 hp, με αυτονομία 300 χλμ. και 12 ώρες φόρτισης στο σπίτι. Πάντως, με wallbox γίνονται 7 ώρες και με ταχυφορτιστή το 80% της φόρτισης γίνεται σε 60 λεπτά (συνεχές ρεύμα). Αξίζει να σημειωθεί ότι το μέσο κόστος είναι 1 ευρώ ανά 100 χλμ.

Στα κιβώτια ταχυτήτων έχουμε νέο, 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, που μειώνει περισσότερη την κατανάλωση.

Στα καταστήματα θα βρείτε 8 εκδόσεις: Golf (5θυρο), Variant, Alltrack, e-Golf, GTI (βενζίνη), GTE (υβριδικό), GTD (πετρέλαιο) και R.

Τιμές από 17.400 ευρώ.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ