X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ford Fiesta ST-Line & Vignale

DINGO PHOTO

Το Ford Fiesta διεύρυνε τους ορίζοντες του και σπάει την τακτική του σε τέσσερα μέρη.

Πέραν του γεγονότος ότι στα 40ά του γενέθλια το Ford Fiesta διεύρυνε τους ορίζοντες περί της λεπτομέρειας και διακριτικότητας του σχεδιασμού, από την εταιρεία που ποτέ δεν δίσταζε να τολμήσει -όπως είχε κάποτε δείξει το New Edge Design του πρώτου Focus-, τώρα το σπουδαίο με τη νέα γενιά του supermini της είναι ότι σπάει την τακτική του σε τέσσερα μέρη: στο κλασικό Fiesta, στην υπερυψωμένη, περιπετειώδη και Crossover έκδοση Active, και στις δύο εκδόσεις που θα εξετάσουμε εδώ: την σπορ ST-Line και την πολυτελή Vignale. Νέοι καιροί, νέα ήθη.

Για παράδειγμα, το κατακόκκινο Fiesta ST-Line εμπλουτίζεται με πιο στενή και μαύρη μάσκα με μεγαλύτερους αεραγωγούς, δερμάτινο flat bottom τιμόνι και σπορ καθίσματα με κόκκινες ραφές - καθώς και με πιο ουσιώδεις παρεμβάσεις, όπως η μείωση κατά 10mm της απόστασης από το έδαφος, τροχούς 17 ιντσών με σπορ ελαστικά, και με 15% πιο σφιχτή και εν γένει τροποποιημένη ανάρτηση.

Στην άλλη πλευρά του φάσματος, τα πάντα στο Fiesta Vignale υποτάσσονται στην επιθυμία άνεσης και πολυτέλειας: το εσωτερικό έχει επενδύσεις δέρματος, πιο μαλακά υλικά, η μάσκα έχει στοιχεία νίκελ, ο προφυλακτήρας είναι κομψότερος με μικρότερους αεραγωγούς, και η ανάρτηση έχει σε πρώτο πλάνο την άνεση.

Όσο για τους κινητήρες, από την γκάμα του Fiesta ο τρικύλινδρος 1.0 EcoBoost κινεί και με τις τρεις εκδοχές του 100-124-140 ίππων το Vignale, και με τις δύο ισχυρότερες το ST-Line, ενώ το αντίθετο ισχύει για τις εκδόσεις 85 και 120 ίππων του πετρελαιοκινητήρα 1.5 TdCi. Και, βέβαια, όλα τα Fiesta μοιράζονται το πιο ευρύχωρο και λειτουργικό -σε αυτή τη γενιά- εσωτερικό, όπου δεσπόζει η κεντρική οθόνη 8 ιντσών του συστήματος infotainment SYNC 3…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ