X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MAZDA CX-30

Ετοιμοπαράδοτο το ανανεωμένο Mazda CX-30 με τρεις υβριδικούς κινητήρες

MAZDA CX-30 SUV 2022

Το ιαπωνικό SUV είναι διαθέσιμο σε τετρακίνητες και προσθιοκίνητες εκδόσεις, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κινητήρες βενζίνης με ισχύ έως 186 ίππους.

Το ανανεωμένο Mazda CX-30 είναι πλέον διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και μάλιστα είναι ετοιμοπαράδοτο! Το κομψό και πολυτελές, πολυβραβευμένο SUV της Ιαπωνικής μάρκας προσφέρεται με τρεις βενζινοκινητήρες e-Skyactiv G και X ισχύος 122 – 186 ίππων, μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς και με στάνταρ υβριδική τεχνολογία Mazda M Hybrid.

MAZDA CX-30 SUV 2022

Βενζινοκινητήρας e-Skyactiv G 2.0

Ο πιο πρόσφατος κινητήρας βενζίνης της Mazda, e-Skyactiv G 2.0 που κινεί το Mazda CX-30 διατίθεται σε δύο εκδόσεις:

  • Με ισχύ 122 PS στις 6.000 rpm και μέγιστη ροπή 213 Nm στις 4.000 rpm.
  • Με ισχύ 150 PS στις 6.000 rpm και μέγιστη ροπή 213 Nm στις 4.000 rpm.

Και στις δύο περιπτώσεις η μέση κατανάλωση είναι 5,9-6,9 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 156-134 g/km.

MAZDA CX-30 SUV 2022

Ο e-Skyactiv G 2.0 διαθέτει βελτιστοποιημένους αυλούς εισαγωγής και σχήμα εμβόλων, ψεκασμό πολλαπλών σταδίων, βαλβίδα ελέγχου ψυκτικού και απενεργοποίηση κυλίνδρων, που επιτυγχάνουν υψηλότερα επίπεδα απόδοσης, χαμηλότερη κατανάλωση και φιλικότητα προς το περιβάλλον. Ο κινητήρας ενσωματώνει επίσης το ήπιο υβριδικό σύστημα Mazda M Hybrid.

Βενζινοκινητήρας e-Skyactiv X 2.0

Στο Mazda CX-30, ο βενζινοκινητήρας e-Skyactiv X 2.0 ενσωματώνει στάνταρ την τεχνολογία Mazda M Hybrid, αποδίδει 186 PS στις 6.000 rpm και μέγιστη ροπή 240 Nm στις 4.000 rpm και επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 5,7-6,6 lt/100 km, με εκπομπές CO2 128-149 g/km.

MAZDA CX-30 SUV 2022

Ο e-Skyactiv X 2.0 διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο Skyactiv-MT 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο Skyactiv-Drive 6 σχέσεων και μπορεί να συνδυαστεί είτε με κίνηση στους εμπρός τροχούς είτε με τετρακίνηση i-Activ. Η λειτουργία Sport του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων έχει λάβει μια αναβάθμιση στο GVC Plus (G-Vectoring Control Plus).

Mazda M Hybrid

Το ήπιο υβριδικό σύστημα Mazda M Hybrid που διαθέτουν στάνταρ οι βενζινοκινητήρες του Mazda CX-30 είναι συμπαγές και αποδοτικό. Διαθέτει ενσωματωμένη γεννήτρια μίζας με ιμάντα (ISG) και μπαταρία ιόντων λιθίου 24V. Χάρη σε αυτό το σύστημα επιτυγχάνεται μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου λόγω ανάκτησης της ενέργειας κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, και την τροφοδοσία του ISG, που λειτουργεί ως ηλεκτροκινητήρας, για την υποστήριξη του κινητήρα εσωτερικής καύσεως.

Το ISG μετατρέπει σε ηλεκτρική, την κινητική ενέργεια που ανακτήθηκε και την αποθηκεύει στην μπαταρία ιόντων λιθίου. Στη συνέχεια το σύστημα χρησιμοποιεί ένα μετατροπέα DC-DC (συνεχούς ρεύματος) για να προσαρμόσει κατάλληλα την τάση και να τροφοδοτήσει έτσι τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου.

MAZDA CX-30 SUV 2022

Η υιοθέτηση του ISG που παίρνει κίνηση με ιμάντα, προσφέρει μία εκλεπτυσμένη αίσθηση οδήγησης που εξασφαλίζει τον απαραίτητο βαθμό υποβοήθησης στον βενζινοκινητήρα και βοηθά στην ταχύτερη και πιο ήρεμη εκκίνησή του μετά το σβήσιμο και την κατάσταση αναμονής σε κάθε σταμάτημα του αυτοκινήτου.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη ανάμεσα στους τροχούς, ελαχιστοποιώντας έτσι την επίδραση στον εσωτερικό χώρο, και βελτιώνοντας ταυτόχρονα την κατανομή του βάρους διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στην ασφάλεια σε περιπτώσεις σύγκρουσης.

MAZDA CX-30 SUV 2022

Η τεχνολογία ‘brake-by-wire’ του συστήματος Mazda M Hybrid συνδυάζει ιδανικά την ηλεκτρική ενέργεια με τη δύναμη της τριβής ώστε να μεγιστοποιήσει τόσο τη δύναμη πέδησης όσο και την αποτελεσματικότητα της ανάκτησης ενεργείας. Το σύστημα δεν επιτυγχάνει μόνο μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος με υψηλά επίπεδα σταθερότητας, αλλά και - μέσω της μετατροπής της ηλεκτρικής δύναμης πέδησης σε χρησιμοποιήσιμη ενέργεια - περαιτέρω μειώσεις των εκπομπών CO2.

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ‘brake-by-wire’ είναι επίσης σχεδιασμένο για να επιστρέφει σε πλήρως μηχανικό φρενάρισμα στην περίπτωση αστοχίας ή βλάβης του ηλεκτρικού συστήματος.

Χάρη στο σύστημα Mazda M Hybrid, όλες οι εκδόσεις του CX-30 κυκλοφορούν ελεύθερα στο δακτύλιο. Οι τιμές του Mazda CX-30 στην Ελλάδα ξεκινούν από 25.525 €.

Δείτε εδώ τον αναλυτικό τιμοκατάλογο της Mazda.

Περισσότερες πληροφορίες για ανανεωμένο SUV της Mazda μπορείτε να βρείτε εδώ.

TAGS MAZDA CX-30 MAZDA SUV ΑΓΟΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ