X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ετοιμο το πρώτο ηλεκτρικό SUV της VW και το ID.3 παραγωγής

Η Volkswagen αποκάλυψε διαδικτυακά το πρώτο της ολοκαίνουργιο και αμιγώς ηλεκτρικό, compact SUV, το ID.4, ακόμα ως πρωτότυπο. Το δεύτερο στην οικογένεια ID., μετά το ID.3, θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2020.

Με το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης να έχει ακυρωθεί, η Volkswagen αποκάλυψε διαδικτυακά το πρώτο της ολοκαίνουργιο και αμιγώς ηλεκτρικό, compact SUV, το ID.4, ακόμα ως πρωτότυπο. Το δεύτερο στην οικογένεια ID., μετά το ID.3, θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2020.

Το αεροδυναμικό αμάξωμα του ID.4, βασίζεται σε μια μεταβλητή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB), έχοντας κοντό μπροστινό άκρο, μακρύ μεταξόνιο, διαθέτει μεγάλους χώρους και οι επιβάτες βρίσκονται σε ένα ενιαίο χώρο, φιλοσοφίας open space.

Το ID.4 θα προσφέρεται αρχικά με κίνηση στους πίσω τροχούς και αργότερα με τετρακίνηση. Η μπαταρία υψηλής τάσης, βρίσκεται πάντοτε κάτω από το χώρο επιβατών, εγγυάται χαμηλό κέντρο βάρους και ισορροπημένη κατανομή φορτίου στους άξονες. Η μπαταρία φορτίζεται με εναλλασσόμενο μονοφασικό ή τριφασικό AC ή συνεχές DC ρεύμα ως στάνταρ, προσφέροντας αυτονομία έως και 500 χιλιόμετρα, ανάλογα με το επιλεγμένο πακέτο συσσωρευτή.

Το εντυπωσιακό αλλά εύκολο στη χρήση cockpit του ID.4, ελέγχεται σχεδόν εξ ολοκλήρου από λειτουργίες αφής ή από έξυπνο φωνητικό έλεγχο. Το πρώτο all-electric SUV της Volkswagen προσφέρει υψηλά επίπεδα τεχνολογίας ασφάλειας και πλήρη συνδεσιμότητα.

Επίσης, το ID.4, που παράγεται στο εργοστάσιο του Zwickau, είναι το πρώτο SUV που είναι κλιματικά ουδέτερο σε όλη την αλυσίδα παραγωγής του. Οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες φόρτισης της Volkswagen θα επιτρέπουν επίσης στους πελάτες να επαναφορτίζουν το ID.4 με ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές.

Τώρα, όσον αφορά το ID.3, που θα λανσαριστεί στην αγορά σε λίγο καιρό, θα διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, με διαφορετικά μεγέθη μπαταριών: Pure, Pro και Pro S.

Το ID.3 βασίζεται κι αυτό στη MEB, έχει μήκος μόλις 4,26 μέτρα, έχει μακρύ μεταξόνιο και πολύ μικρούς προβόλους, άνετους χώρους, ψηφιακές οθόνες και χειριστήρια και κουμπιά αφής ή έξυπνο φωνητικό έλεγχο, για τις λειτουργίες.

Ως προς το εισαγωγικό μοντέλο, ID.3 Pure, διαθέτει μπαταρία με χωρητικότητα 45 kWh, επιτρέποντας μια εμβέλεια έως και 330 χλμ. Ο ηλεκτροκινητήρας που είναι εγκατεστημένος στον πίσω άξονα παράγει 93 kW ή 110 kW (126 ή 150 ίππους). Το ID.3 Pro διαθέτει μπαταρία 58 kWh με εμβέλεια μέχρι 420 χλμ. και ισχύ 107 kW ή 150 kW (146 ή 204 ίππους). Από την άλλη, το ID.3 Pro S διαθέτει χωρητικότητα μπαταρίας 77 kWh και αυτονομία έως 550 χλμ., με ισχύ 150 kW (204 ίππους). Και τα τρία μοντέλα μπορούν να φορτιστούν με μονοφασικό ή τριφασικό εναλλασσόμενο AC, ή συνεχές DC ρεύμα. Σε μόλις 30 λεπτά το ID.3 Pro με φορτιστή 100 kW φορτίζει αρκετή ενέργεια για να καλύψει απόσταση περίπου 290 χιλιομέτρων.

Στη Γερμανία, το ID.3 Pure θα προσφέρεται με τιμή κάτω των 30.000 ευρώ, με ολοκληρωμένη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού, ζάντες ατσάλινες 18 ιντσών, προβολείς LED με αυτόματο έλεγχο φωτισμού και συστοιχίες φώτων οπίσθιου φωτισμού LED, εσωτερικό φωτισμό με δέκα ρυθμίσεις χρωμάτων, ID.Light, σύστημα κλιματισμού Air Care Climatronic, έξυπνο φωνητικό σύστημα ελέγχου και λειτουργία εκκίνησης Keyless Start. Στον βασικό εξοπλισμό, ανήκουν και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού: Lane Assist, Front Assist, σύστημα αναγνώρισης των σημάτων κυκλοφορίας και το Park Distance Control, κάνοντας την οδήγηση ακόμα πιο άνετη και ασφαλή.

Εξάλλου, στον προαιρετικό εξοπλισμό, υπάρχει ηχοσύστημα "beats", με ενισχυτή 400 W που τροφοδοτεί ηχεία και ένα subwoofer, head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, Travel Assist για ελέγχει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα με επιτάχυνση και πέδηση και πολλά ακόμα σε συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και στυλιστικά στοιχεία εξατομίκευσης.

Η Volkswagen θα ξεκινήσει επίσης την προσφορά φόρτισης We Charge μαζί με το ID.3, με περίπου 150.000 δημόσιους σταθμούς φόρτισης σε όλη την Ευρώπη, με μια ενιαία κάρτα χρέωσης. Οι πελάτες της Volkswagen θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το δίκτυο γρήγορης χρέωσης IONITY σε πολύ ευνοϊκές τιμές.

Τα επόμενα χρόνια η Volkswagen στοχεύει να καταστεί παγκόσμιος ηγέτης όσον αφορά την ηλεκτρική κινητικότητα, επενδύοντας, ως όμιλος, 33 δισ. ευρώ μέχρι το 2024, εκ των οποίων 11 δισ. ευρώ μόνο η Volkswagen. Η Volkswagen αναμένει να βγάλει στην παραγωγή 1,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2025.

Από το 2021, το εργοστάσιο του Zwickau θα παράγει μέχρι και 330.000 ηλεκτρικά οχήματα ετησίως, καθιστώντας το, ως το μεγαλύτερο και πιο αποδοτικό εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη.

Επίσης, η μεταβλητή πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης (MEB), θα δοθεί και σε άλλους κατασκευαστές. Η Ford θα είναι ένας από τους πρώτους κατασκευαστές αυτοκινήτων που θα την χρησιμοποιήσει, σχεδιάζοντας να λανσάρει ηλεκτρικό μοντέλο από το 2023, με εκτίμηση για πωλήσεις άνω των 600.000 οχημάτων σε έξι χρόνια…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ