X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έτοιμο το ηλεκτρικό ΜΙΝΙ

Η πρώτη ηλεκτρική έκδοση του MINI που παρουσιάστηκε στο 60ο έτος της θα βγει στα τέλη του 2019, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν τον Μάρτιο του 2020.

Το πρώτο Mini, σχεδιασμένο από τον ελληνικής καταγωγής Σερ Αλεκ Ισιγόνις, δημιουργήθηκε λόγω της πετρελαϊκής κρίσης του Σουέζ, ως ένα οικονομικά προσιτό αυτοκίνητο. Τα πρώτα αυτοκίνητα βγήκαν από τη γραμμή του εργοστασίου της Οξφόρδης το καλοκαίρι του 1959 και κάπως έτσι ξεκίνησε η θαυμαστή πορεία της μάρκας ΜΙΝΙ.

Τώρα, ακριβώς 60 χρόνια μετά, από το ίδιο εργοστάσιο, θα βγει από τη γραμμή παραγωγής η πρώτη ηλεκτρική έκδοση του Mini, στα τέλη του 2019, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν τον Μάρτιο του 2020.

Το MINI Electric βασίζεται στο ίδιο σασί με την 3θυρη Hatch, έκδοση, αλλά με αρκετές διαφορές, λόγω της ηλεκτροκίνησης. Ένα ανάγλυφο λογότυπο MINI Electric εμφανίζεται στις πλευρικές βούρτσες του αυτοκινήτου, καθώς και στην πόρτα της πόρτας του χώρου αποσκευών και της πρόσοψης.

Η μπροστινή μάσκα διαθέτει το εξαγωνικό σχήμα της μάρκας αλλά είναι κλειστή, καθώς το αυτοκίνητο απαιτεί λιγότερη ψύξη, αφού δεν έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτό συμβάλλει επίσης στην άριστη αεροδυναμική, όπως και το κλειστό πλαίσιο, η πίσω ποδιά και οι ειδικοί τροχοί MINI Electric Corona Spoke 17 ιντσών, οι οποίοι είναι προαιρετικοί.

Στο πορτ-μπαγκάζ δεν στερείται χώρων, καθώς το MINI Electric διατηρεί την ίδια χωρητικότητα των 211 λίτρων με το MINI Hatch 211 λίτρα, φθάνοντας στα 731 λίτρα όταν διπλώνουν οι πίσω πλάτες.

Η μπαταρία έχει 12 μονάδες κυψελών ιόντων λιθίου που είναι τοποθετημένες σε μια μονάδα σε σχήμα Τ, στο δάπεδο του οχήματος μεταξύ των εμπρός καθισμάτων και κάτω από τα πίσω καθίσματα, παρέχοντας χωρητικότητα 32,6 kWh.

Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας που αναπτύχθηκε από το BMW Group, παρέχει μέγιστη ισχύ 184 ίππους και μέγιστη ροπή 270 Nm, επιταχύνοντας σε 7,3 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με τελική ταχύτητα να φθάνει στα 150 χλμ./ώρα. Η αυτονομία κίνησης κυμαίνεται από 200 έως 230 χλμ., ενώ έχει μέση κατανάλωση ενέργειας 15,5-18,0 kWh / 100 χλμ.

Τα ηλεκτρονικά, βέβαια, είναι προστατευμένα, όπως και η μπαταρία υψηλής τάσης. Επίσης, με βάρος1.365 κιλά, το MINI Electric είναι μόνο 145 κιλά βαρύτερο από το 3θυρο MINI Cooper S με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Παράλληλα, σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία της Ε.Ε., το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ακουστική προστασία πεζών. Δηλαδή, σε οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα, παράγει έναν ξεχωριστό ήχο για να ειδοποιεί πεζούς και δικυκλιστές ότι πλησιάζει.

Λόγω της μπαταρίας, χαμήλωσε το κέντρο βάρους κατά 3 εκ., σε σχέση με το MINI Cooper S και με το μειωμένο βάρος στον μπροστινό άξονα, λόγω της ύπαρξης του ηλεκτροκινητήρα, έχει καλύτερη κατανομή βάρους στους δύο άξονες, επιτυγχάνοντας ακόμα καλύτερα χαρακτηριστικά οδήγησης. Κι ακόμη, διαθέτει ένα πρωτοποριακό σύστημα ελέγχου δυναμικής ευστάθειας (DSC), το οποίο προσφέρει εξαιρετική πρόσφυση και σταθερότητα στην οδήγηση, τόσο κατά τη λειτουργία ανάκτησης ενέργειας ή κατά την επιτάχυνση στην έξοδο από τις στροφές.

Το MINI Electric προσφέρει τέσσερις βασικές λειτουργίες οδήγησης, μέσω διακόπτη. Στη λειτουργία SPORT έχει πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης και πιο γρήγορη παροχή ισχύος. Η ρύθμιση MID έχει λιγότερο επιθετικό σύστημα διεύθυνσης, ενώ η λειτουργία GREEN διαθέτει πιο ήπια λειτουργία, ενώ στη θέση GREEN +, ορισμένες λειτουργίες, όπως ο κλιματισμός είναι περιορισμένες ή απενεργοποιημένες για εξοικονόμηση ενέργειας και μεγαλύτερη αυτονομία. Επίσης, μέσω άλλου διακόπτη, αριστερά του διακόπτη start/stop, δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίζει την παρεχόμενη ισχύ, ανεξάρτητα από τους τρόπους οδήγησης. Ετσι, επαναφορτίζεται η μπαταρία όταν ο οδηγός σηκώσει το πόδι από το γκάζι.

Το νέο MINI Electric διαθέτει νέο ψηφιακό ταμπλό με έγχρωμη οθόνη 5,5 ιντσών, το ταχύμετρο είναι στο κέντρο, ψηφιακό, υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, ενώ αν είναι συνδεδεμένο σε πρίζα ή σταθμό φόρτισης, υπάρχουν ενδείξεις για τον καιρό, την εξωτερική θερμοκρασία, τη διαθέσιμη αυτονομία και την κατάσταση φόρτισης. Ανάλογα με την κατάσταση της φόρτισης, αλλά και το χρώμα του πίνακα.

Για τη φόρτιση, το MINI Electric θα συνοδεύεται από καλώδια οικιακής και δημόσιας φόρτισης, σχεδιασμένα για φόρτιση AC και DC χρησιμοποιώντας βύσματα Type 2 και CCS Combo 2. Ο δείκτης στάθμης φόρτισης στο πορτοκαλί χρώμα δείχνει ότι ξεκίνησε η φόρτιση, στο παλλόμενο κίτρινο φως ότι φορτίζεται και στο πράσινο ότι ολοκληρώθηκε πλήρως η φόρτιση. Σε σταθμό γρήγορης φόρτισης 50kW DC, η φόρτιση στο 80% επιτυγχάνεται σε 35 λεπτά.

Σε εξοπλισμό, περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής 6,5 ιντσών στον κεντρικό πίνακα οργάνων, έχει αυτόματο κλιματισμό διπλής ζώνης, ταπετσαρία από ύφασμα / δέρμα κ.α…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ