X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έτοιμη η πανίσχυρη Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+

Δύο απίθανες σε επιδόσεις και σε εμφάνιση εκδόσεις, ετοίμασε η ομάδα της AMG, που προσδίδει πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά στα μοντέλα της Mercedes.

Τον Απρίλιο προβλέπεται να μπουν στην αγορά οι GLA 45 4MATIC+ και GLA 45 S 4MATIC+, οι οποίες προσφέρεται με τον καινούργιο δίλιτρο κινητήρα, που έχει μεγαλύτερη ισχύ (+40 hp) από τον προηγούμενο και αυξημένη ροπή (+25 Nm).

Στην πρώτη έκδοση αποδίδει 387 ίππους με 480 Nm ροπής και στη δεύτερη έκδοση φθάνει τους 421 ίππους, με 500 Nm ροπής, μεταξύ 5.000 – 5.250 σ.α.λ. Η GLA 45 4MATIC+επιταχύνει σε 4,4 δευτ. και η S σε 4,3 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 250 και 270 χλμ./ώρα, αντίστοιχα.

Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω του δυναμικού κιβωτίου AMG SPEEDSHIFT DCT 8G, διπλού συμπλέκτη, με γραμμικές αλλαγές για σπορτίφ οδήγηση. Επίσης, μέσω του στάνταρ RACE-START, διακόπτη, προσφέρεται η μέγιστη επιτάχυνση από στάση, προκειμένου να φθάσει την αδρεναλίνη στα ύψη. Πάντως, πρόβλεψη υπάρχει και για οικονομική οδήγηση. Πατώντας τον διακόπτη Comfort, ενεργοποιείται το ECO start/stop, ενώ υπάρχει και επιλογή Individual.

Όσον αφορά στην τετρακίνηση, ουσιαστικά η ροπή μεταφέρεται ηλεκτρονικά και στον πίσω άξονα, χάρη στο AMG TORQUE CONTROL στο νέο, πίσω διαφορικό, που έχει δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους πολυδίσκους, που μοιράζουν ανάλογα τη ροπή και στους δύο πίσω τροχούς

Τα χαρακτηριστικά της τετρακίνησης μεταβάλλονται και με τον τρόπο οδήγησης. Στη Basic και Advanced ρύθμιση, το σύστημα τετρακίνησης βρίσκεται σε Comfort mode, ενώ στη Pro και Master ρύθμιση (στάνταρ στην S έκδοση), το σύστημα τετρακίνησης γυρίζει στο Sport.

Νέα είναι και η ανάρτηση (4 σύνδεσμοι πίσω), για μεγαλύτερη αντοχή και σταθερότητα, ειδικά στις στροφές. Επίσης, μέσω του προσαρμοζόμενου, AMG RIDE CONTROL, υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις, ανάλογα τον τρόπο οδήγησης.

Άκρως ενισχυμένο είναι και το σύστημα πέδησης, με δισκόφρενα 350 x 34 χλστ. μπροστά και 330 x 22 χλστ. πίσω, με τετραπίστονες δαγκάνες και εξαπίστονες στην S με 360 x 36 χλστ. δισκόφρενα μπροστά.

Εξάλλου, υπάρχουν 6 προγράμματα οδήγησης, μέσω του AMG DYNAMIC SELECT: Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Individual και RACE (στάνταρ στην S), που παραμετροποιούν τον σύστημα κίνησης (επιτάχυνση, σχέσεις ταχυτήτων), τη λειτουργία του ESP, της ανάρτησης και της εξαγωγής.

Αλλά και σχεδιαστικά, υπάρχουν χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν ένα καλογυμνασμένο… αμάξωμα, με πολύ σπορ στοιχεία και στην καμπίνα, ενώ πολύ χρήσιμο αποδεικνύεται το σύστημα ενημέρωσης ψυχαγωγίας MBUX infotainment…

www.driveandtravel.gr


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ