X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ερχονται τρία ακόμα ηλεκτρικά Skoda

Ερχονται τρία ακόμα ηλεκτρικά Skoda SKODA

Το 70% της γκάμας της τσέχικης μάρκας θα είναι ηλεκτρικά, με τη Skoda να στοχεύει σε περισσότερες παγκόσμιες πωλήσεις και στην ευρωπαϊκή καταξίωση.

Μολονότι όταν βρίσκεσαι εντός ενός μεγάλου ομίλου, οι καταστάσεις λειτουργούν συνεργατικά και με ιεράρχηση, δηλαδή δεν έχεις απόλυτη αυτονομία κινήσεων, εντούτοις έχεις τη δυνατότητα να ξεχωρίζεις.

Τρανό παράδειγμα η Skoda, η οποία από το 1991 έχει εξαγοραστεί πλήρως από τον όμιλο της VW, διαγράφοντας μια νέα πορεία στην πλούσια ιστορία της.

Επειδή έχω επισκεφθεί τα εργοστάσιά της, έχω διαπιστώσει ότι η μετάλλαξη ήταν εκπληκτική. Σήμερα, τα δεδομένα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά, για την τσεχική μάρκα με το φτερωτό βέλος.

Εντός του ομίλου απέκτησε κύρος και ξεχωριστή οντότητα, κέρδισε την εμπιστοσύνη των ιθυνόντων και κατάφερε να θέσει στόχους άκρως τιμητικούς, εφόσον επιτευχθούν.

Ο CEO της SKODA, Τόμας Σέφερ SKODA


Σύμφωνα με το πλάνο, έως το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε, "NEXT LEVEL – SKODA STRATEGY 2030", στόχος της είναι να περιλαμβάνεται στην πεντάδα των πιο δημοφιλών μαρκών της Ευρώπης, να φθάσει στην κορυφή των πωλήσεων σε μεγάλες αγορές (Ινδία, Ρωσία, Βόρεια Αφρική) και να καταστεί σε κέντρο για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης εντός του ομίλου. Ηδη η Τσεχία είναι η μόνη χώρα, εκτός Γερμανίας, όπου κατασκευάζονται ηλεκτρικά μοντέλα με βάση την πλατφόρμα ΜΕΒ, ενώ εργοστάσια της SKODA AUTO κατασκευάζουν εξαρτήματα για ηλεκτρικά μοντέλα του ομίλου, με τις μπαταρίες υψηλής τάσης σύντομα να προστίθενται σε αυτά.

Προϊοντικά, το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού ENYAQ iV, ακολουθεί η FABIA, με μοντέρνα σχεδίαση και νέες τεχνολογίες, ενώ η προσθήκη τουλάχιστον τριών νέων ηλεκτρικών μοντέλων στη γκάμα, πιο μικρών από το ENYAQ iV, θα ανεβάσει το μίγμα των ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας στην Ευρώπη στο 50-70% της συνολικής γκάμας.

Στον τομέα των ρύπων, το 2030 στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές κατά 50%, σε σχέση με το 2020, και σε οικονομικό επίπεδο ήδη ανεβάζει τους δείκτες της και προωθεί τις γυναίκες, επιθυμώντας το 2030 μία στις τέσσερις διευθυντικές θέσεις να καταλαμβάνεται από το "ασθενές φύλο".

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ