X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ερχεται το πανίσχυρο Golf R με 315 ίππους

Το πανίσχυρο Golf R με 315 ίππους VOLKSWAGEN AG

Από τους 241 ίππους από κινητήρα 3.2 lt το 2002, φθάσαμε σε δίλιτρο μοτέρ, με 315, ίσως και παραπάνω άλογα

Στις 4 Νοεμβρίου θα αποκαλυφθεί πλήρως η νέα έκδοση του Golf R, του πιο ισχυρού Golf παραγωγής, το οποίο βασίζεται στην 8 η γενιά του μοντέλου, που ήδη κυκλοφορεί.

Μετά το ντεμπούτο των GTI, GTI Clubsport, GTE και GTD, ήρθε η σειρά του νέου Golf R, το οποίο είναι πιο ισχυρό, πιο δυναμικό, πιο αποτελεσματικό και πιο ψηφιακό. Ένα άλλο χαρακτηριστικό του νέου Golf R είναι το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης με επιλεκτικό έλεγχο ροπής τροχών στον πίσω άξονα. Το σύστημα τετρακίνησης ελέγχεται από το Vehicle Dynamics Manager που έχει ενσωματωθεί με άλλα συστήματα μετάδοσης κίνησης όπως το ηλεκτρονικό μπροστινό μπλοκέ διαφορικό (XDS) και το προσαρμοζόμενο πλαίσιο DCC.

Σύμφωνα με τους μηχανικούς, το νέο Golf R θα προσφέρει βέλτιστα χαρακτηριστικά πρόσφυσης, θα έχει ουδέτερο και πιο ακριβή χειρισμό, καθώς και μέγιστη ευελιξία. Η νέα έκδοση εφοδιάζεται με κινητήρα 2.0 lt, την πιο ισχυρή έκδοση της σειράς κινητήρων EA 888 που διατίθεται για το νέο Golf. Ο υψηλής τεχνολογίας, άμεσου ψεκασμού κινητήρας, χαρακτηρίζεται από καινοτόμες λύσεις, όπως η ενσωμάτωση υδρόψυκτων καυσαερίων που οδηγούν στον υπερσυμπιεστή ή σε μεταβλητό χρονισμό βαλβίδας με διπλή ρύθμιση εκκεντροφόρου.

Το πρώτο Golf R32, που κυκλοφόρησε το 2002, ήταν εφοδιασμένο με τον εξακύλινδρο κινητήρα 3.2 lt ισχύος 177 kW (241 ίππων), και ήταν το πιο ισχυρό Golf που είχε δημιουργήσει η Volkswagen μέχρι εκείνη τη στιγμή. Ήταν επίσης εξοπλισμένο με τετρακίνηση και επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα, σε μόλις 6,6 δευτερόλεπτα. Από τα μέσα του 2003, ήταν το πρώτο Volkswagen, παγκοσμίως, που διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG).

Το 2005, το δεύτερο Golf R32, απέδιδε 184 kW (250 ίππους). Τέσσερα χρόνια μετά, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του 2009 στη Φρανκφούρτη, η Volkswagen γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του διαδόχου του, με βάση την 6 η γενιά γκολφ, αλλάζοντας από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα V6, σε έναν τετρακύλινδρο 2.0 lt turbocharged (TSI), που ήταν 21% πιο αποδοτικός. Το R32 έγινε το R και η ισχύς της 3 ης γενιάς του, αυξήθηκε στα 199 kW (270 ίπποι). Τον Σεπτέμβριο του 2013, η 4 η γενιά Golf R βασίστηκε στο Golf 7, έχοντας ισχύ 221 kW (300 ίππους), ενώ η νέα έκδοση, σύμφωνα με πληροφορίες, θα αποδίδει 235 kW (315 ίππους).

Εν αναμονή…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ