X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ένα, πρωτότυπο συμπαγές SUV, με χώρους για επτά επιβάτες

Μπαράζ παρουσιάσεων νέων SUV έχουμε το τελευταίο χρονικό διάστημα, καθώς η κατηγορία γνωρίζει μεγάλη άνθηση.

Η Mercedes-Benz, αποκάλυψε στην Εκθεση Αυτοκινήτου της Σανγκάης, μια ακόμη πρόταση στα SUV, πρωτότυπη μεν, αλλά όπως βλέπεται και από τις φωτογραφίες, πολύ ώριμο για να μπει στην παραγωγή.

Με το Concept GLB, η Mercedes-Benz δείχνει ποιες ιδέες SUV, στην πλατφόρμα συμπαγούς αυτοκινήτου της εταιρείας, θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν παράλληλα με τη GLA, το σπορ SUV της γερμανικής μάρκας.

Κι ενώ η GLA έχει γραμμές τύπου coupé, το Concept GLB δίνει έμφαση στην ευρυχωρία, με μήκος 4,634 μ., πλάτος 1,890 μ. και ύψος 1,900 μ. Χάρη στο τεράστιο μεταξόνιο των 2,829 μ., διαθέτει επτά καθίσματα.

Ουσιαστικά, το πρωτότυπο, τοποθετείται μεταξύ της GLA και της GLC και αναμένεται να ενισχύσει τις πωλήσεις της μάρκας, καθώς μέχρι σήμερα, περισσότεροι από έξι εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως έχουν αγοράσει SUV της Mercedes-Benz. Μάλιστα, το 2018, με περισσότερα από 820.000 πωλήσεις, τα SUV ήταν το ισχυρότερο τμήμα της Mercedes-Benz.

Σχεδιαστικά, το μπροστινό τμήμα χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακά χαρακτηριστικά, όπως οι προβολείς MULTIBEAM LED και εν γένει διαθέτει πολύ off-road εμφάνιση, με χρώμιο, εισαγωγές αέρα με εμφάνιση ανοξείδωτου χάλυβα, προβολείς LED στην οροφή, που δρουν ως βοηθητικός φωτισμός κατά την οδήγηση εκτός δρόμου, ράγες οροφής και ελαστικά εκτός δρόμου 17 ιντσών, με δίχρωμες ζάντες.

Εξίσου εντυπωσιακό και συνάμα πολυτελές, είναι το εσωτερικό, με πολύ δέρμα στα καθίσματα, τις πόρτες και το ταμπλό. Παράλληλα, το μοντέλο ενώ είναι 5θέσιο, μπορεί να φιλοξενήσει 2 επιπλέον καθίσματα στην 3 σειρά, προκειμένου να χωρέσουν μέχρι και 7 επιβάτες. Τα καθίσματα της μεσαίας σειράς είναι διαιρούμενα κατά 40:20:40 και αναδιπλούμενα, ώστε να δημιουργηθεί μια επίπεδη επιφάνεια φορτίου. Μάλιστα, η δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορεί να μετακινηθεί κατά 9 εκ. μπροστά και κατά 5 εκ. πίσω, μεταβάλλοντας τον χώρο ανάλογα για την άνεση των επιβατών. Επίσης, για την διευκόλυνση κατά την είσοδο στην 3 σειρά καθισμάτων, τα καθίσματα στη δεύτερη σειρά έχουν μια λειτουργία Easy-Entry, με την οποία διπλώνουν αυτομάτως.

Οσον αφορά τα επιμέρους χαρακτηριστικά, η βασική αρχιτεκτονική του ταμπλό προέρχεται από τη B-Class, με τις μεγάλες οθόνες να κυριαρχούν και πινελιές αλουμινίου να προσδίδουν έξοδο φινίρισμα.

Το πρωτότυπο μοντέλο τροφοδοτείται από τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα M 260 σε συνδυασμό με διπλό συμπλέκτη 8G-DCT, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 165 kW / 224 hp και μέγιστη ροπή 350 Nm, μεταφέροντας την κίνηση και στους 4 τροχούς, χάρη στο σύστημα τετρακίνησης 4MATIC, στο οποίο αλλάζουν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας με τον διακόπτη DYNAMIC SELECT. Σε κανονική λειτουργία οδήγησης, το πρόγραμμα οδήγησης "Eco / Comfort" μοιράζει τη ροπή 80:20 σε εμπρόσθιο και πίσω άξονα, ενώ στο "Sport" η ροπή μεταφέρεται 70:30. Σε κατάσταση εκτός δρόμου, ο συμπλέκτης λειτουργεί ως μπλοκέ διαφορικό, «κλειδώνοντας τη ροπή 50:50…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ