X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ένα αξιοπρεπές, συμπαγές SUV

Οδηγούμε το νέο Seat Ateca με το χιλιάρι μοτέρ και το οποίο χαρακτηρίζεται περισσότερο από ακμές και λιγότερο από καμπύλες γραμμής.

Το πρώτο SUV μοντέλο της ισπανικής μάρκας, ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Κι αυτό διότι η Seat αρχίζει να ολοκληρώνει τη γκάμα της, περιμένοντας οσονούπω το δεύτερο SUV, με το Arona να τοποθετείται λίγο πριν το Ateca που οδήγησα, ενώ αργότερα θα προστεθεί και ένα μεγαλύτερο SUV.

Προικισμένο με τα γνώριμα στοιχεία του VW Group, στο οποίο ανήκει η Seat, το Ateca μοιράζεται το ίδιο πάτωμα με το Tiguan, καθώς και μηχανικά μέρη (κινητήρες – κιβώτια).

Σχεδιαστικά, ωστόσο, έξω και μέσα, όλα τα μοντέλα του ομίλου διαφοροποιούνται μεταξύ τους, προκειμένου οι μάρκες να ξεχωρίζουν, προσθέτοντας η καθεμιά τις δικές της πινελιές.

Το νέο Ateca χαρακτηρίζεται περισσότερο από ακμές και λιγότερο από καμπύλες γραμμές. Με δυναμικό μπροστινό μέρος και το γνώριμο σήμα, με ράγες οροφής και πίσω αεροτομή, το μοντέλο δεν περνά απαρατήρητο στο δρόμο.

Στην καμπίνα θα συναντήσουμε ένα καλόγουστο σύνολο, με οδηγοκεντρικό χαρακτήρα ταμπλό, περιστροφικά χειριστήρια, οθόνη αφής 8 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας Full Link, σπορ πίνακα οργάνων και μεγάλους αεραγωγούς.

Άνετο μπροστά αλλά και πίσω με τα καθίσματα να χωρίζονται ασύμμετρα και να αναδιπλώνονται, διευρύνοντας το χώρο αποσκευών από τα 510 λίτρα, ενώ οι ψηλά τοποθετημένες θέσεις διασφαλίζουν καλύτερη ορατότητα για τους επιβάτες.

Πριν το οδηγήσω μου άρεσε η υποδοχή του με welcome lights. Μόλις ξεκλειδώσουν οι πόρτες, τα φώτα LED στους εξωτερικούς καθρέπτες φωτίζουν την περιοχή κοντά στις πόρτες, προβάλλοντας τη φιγούρα του αμαξώματος πάνω στο έδαφος.

Το δεύτερο που μου άρεσε ήταν η θέση οδήγησης και το τρίτο το μοτέρ βενζίνης. H Seat πήρε ό,τι καλύτερο είχε διαθέσιμο το VW Group σε κινητήρες και κιβώτια. Στη διάθεσή μου είχα τον κινητήρα βενζίνης 1.0 lt – 115 hp. Τρικύλινδρος με ισορροπημένη λειτουργία και καλή απόδοση. Κινήθηκα στην πόλη, τον αυτοκινητόδρομο αλλά και τα ορεινά μέρη που συνηθίζω να πηγαίνω. Δεν προβλημάτισε και θεωρώ για όσους δεν έχουν απαιτήσεις αυτό το μοτέρ στη δικίνητη έκδοση είναι υπερ-αρκετό.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ