X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δοκιμή: Citroen C3 1.2 Pure Tech 110 ΕΑΤ6

Η νεανικότητα του χαρακτήρα του Citroen C3 που του δίνει το τόσο ιδιαίτερο σχέδιό του συνδυάζεται σε αυτή την έκδοση με όλες τις μηχανικές επιλογές που ταιριάζουν με την κίνηση στην πόλη.

Μίκρος ζωηρός και οικονομικός τρικύλινδρος κινητήρας 1.2 βενζίνης, αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6 και ανάρτηση προσανατολισμένη στην άνεση.

Στο τρίπτυχο αυτό, το αυτόματο κιβώτιο του ομίλου PSA, παρότι δεν είναι διπλού συμπλέκτη, καταφέρνει να κρατά διαρκώς τον κινητήρα στο ζωηρό του εύρος -δηλαδή από τις 1.750 σ.α.λ. και πάνω- όπου αποδίδει 110 hp και, κυρίως, 205 Nm ροπής.

Με αρκετά σβέλτα ανεβάσματα και kick-down, το κιβώτιο και ο κινητήρας συνεργάζονται με τρόπο που κάνει ανεπαίσθητες τις αλλαγές στις συνεχείς διακυμάνσεις του ρυθμού στο κυκλοφοριακό κομφούζιο της πόλης.

Μάλιστα, το κιβώτιο ΕΑΤ6 δείχνει να πετυχαίνει καλύτερα νούμερα κατανάλωσης, που κυμαίνονται στα 6,8 λίτρα/100χλμ. σε μεικτές συνθήκες, σε σχέση με τα 7,2 λίτρα μέσης κατανάλωσης που "είδαμε" στην ίδια έκδοση του C3 με το μηχανικό κιβώτιο (μόνο) 5 σχέσεων.

Όσο για την εκτός πόλης οδήγηση, η ροπή του κινητήρα δεν έχει κανένα πρόβλημα να κρατήσει ένα σβέλτο τέμπο στο ταξίδι ή να προσφέρει μια ασφαλή προσπέραση, ενώ και σ' έναν ορεινό δρόμο οι αλλαγές του κιβωτίου δεν αργούν, ούτε κουράζουν.

Εκεί, πάντως, ο οδηγός έχει -με ένα μπουτόν στην κονσόλα- και την επιλογή Sport για τη ρύθμιση του κιβωτίου, με την οποία τα ανεβάσματα γίνονται σε ψηλότερες στροφές - ενώ υπάρχει και η επιλογή Snow για την «μαλακότερη» κατανομή της ροπής πάνω σε ολισθηρό τερέν.

Μη ασθμαίνοντας, το Citroen C3 στον επαρχιακό δρόμο ελέγχει καλά τις κλίσεις που αναπόφευκτα επιτρέπει η μαλακή ανάρτηση, ενώ δεν αφήνει τις τάσεις υποστροφής να γίνουν απότομες ή ανεξέλεγκτες. Στον αυτοκινητόδρομο, όπου το ελαφρύ τιμόνι δεν πάσχει σε απόκριση και δεν επιτρέπει τάσεις πλεύσεις, αλλά όπου λίγος παραπάνω θόρυβος βρίσκει το δρόμο του προς την καμπίνα, η κατανάλωση μπορεί να κρατηθεί εύκολα κοντά στα 6,5 λίτρα.

Στην άνεση συμβάλλει η ευρυχωρία μέσα στα 4 μ. του αμαξώματος, τα 300 λίτρα για τις αποσκευές, το αναβαθμισμένο infotainment στην οθόνη αφής 7'', και ο πλούσιος εξοπλισμός από τη βασική (15.790 ευρώ) έκδοση Feel…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ