X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δείτε πώς οδηγεί τη McLaren Artura ο Ντάνιελ Ρικιάρντο

Ο Αυστραλός πιλότος της McLaren στη Formula 1, «παίζει» στην πίστα με το νέο υβριδικό supercar της βρετανικής μάρκας.

Ένα ολιγόλεπτο βίντεο είναι αρκετό για να πάρουμε μια γεύση των δυνατοτήτων του νέου υβριδικού supercar της McLaren.

To Artura, στα χέρια του Ντάνιελ Ρικιάρντο, αποδεικνύεται παιχνίδι και ο ίδιος διασκεδάζει απίστευτα και μάλιστα το δείχνει.

Εχει στα χέρια του ένα αυτοκίνητο που βασίζεται σε νέα πλατφόρμα αρχιτεκτονικής ελαφρού βάρους από ανθρακονήματα (αμάξωμα κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ανθρακονήματα), που συνδυάζει έναν ολοκαίνουργιο βενζινοκινητήρα V6 2.993 κ.εκ. με διπλό turbo της McLaren, ισχύος 585PS, που συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 95PS, με άμεση ροπή έως 225Nm. Συνολικά, το υβριδικό σύστημα αποδίδει 680PS (671hp) στις 7.500 σ.α.λ. και 720Nm ροπής στις 2.250 σ.α.λ., χαρίζοντας συναρπαστικές επιδόσεις, με επιτάχυνση 3 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα που… περιορίζεται στα 330 χλμ./ώρα. Διαθέτει και ηλεκτρονικό διαφορικό (E-diff), ενσωματωμένο στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ