X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Carmen Boulogne: Το ισπανικό ηλεκτρικό υπερ-αυτοκίνητο των 1.114 ίππων

Τη βελτιωμένη έκδοση της Carmen, παρουσίασε στη Βαρκελώνη η ισπανική Hispano Suiza, η οποία θα δήλωνε κι αυτή παρούσα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το οποίο ματαιώθηκε.

Σχεδιασμένη, εξελιγμένη και κατασκευασμένη στη Βαρκελώνη (τα τρία τέταρτα των εξαρτημάτων είναι προϊόν έρευνας στην Ισπανία), η πλήρως ηλεκτρική Carmen Boulogne διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, σε καθένα από τους πίσω τροχούς, αποδίδοντας ισχύ 820kW (1.114 ίππους), αυξημένη κατά 70kW (95hp), ενώ η μέγιστη ροπή των 1.600 Nm επιτυγχάνεται μεταξύ 0-6.500 σ.α.λ. Αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 290 χλμ./ώρα, ενώ επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,6 δευτερόλεπτα.

H Carmen Boulogne βασίζεται σε ένα μονοκόκ πλαίσιο βάρους 195 κιλών, με το αμάξωμα από ανθρακονήματα να ζυγίζει 1.630 κιλά, 60 λιγότερο από την προηγούμενη Carmen, καθώς έγιναν βελτιώσεις σε πολλά σημεία.

Το αμάξωμα είναι άκρως αεροδυναμικό, έχοντας χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd 0,325), χαμηλότερο από την Porsche 918 Spyder (0,34), το Koenigsegg Agera R (0,37) και τη Ferrari F12 (0,33), με το επίπεδο πάτωμα και τον πίσω διαχύτη να λειτουργούν αυξάνοντας την κάθετη δύναμη. Σημαντικό ρόλο παίζει και η μπαταρία υψηλής ενέργειας σε σχήμα Τ, η οποία είναι στο πάτωμα του αυτοκινήτου και διαθέτει χωρητικότητα 80kWh, χαρίζοντας αυτονομία πάνω από 400 χλμ.

Στο μοντέλο ξεχωρίζουν οι τροχοί των 20 ιντσών και τα κεραμικά φρένα από ανθρακονήματα (δίσκοι: AP Racing 380 χλστ. x 34 χλστ., με 6πίστονες δαγκάνες), ενώ στην ανάρτηση υπάρχουν διπλά ψαλίδια, εμπρός και πίσω.

Το εκλεπτυσμένο και πολυτελές εσωτερικό συνδυάζει σύγχρονες τεχνολογίες, όπως την οθόνη αφής 10,1 ιντσών. Η εκλεπτυσμένη και πολυτελής ξύλινη επένδυση της Carmen αντικαθίσταται από σουέτ ή μαύρη Alcantara, ενώ παντού κυριαρχούν τα ανθρακονήματα. Όλα είναι χειροποίητα και προσεγμένα, ακόμη και το ρολόι στη μέση, από Ισπανό κατασκευαστή με ελβετικό μηχανισμό.

Στις τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας, περιλαμβάνονται το ABS, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) και ευστάθειας (ESP).

Η Hispano Suiza Carmen Boulogne θα κοστίσει από 1,65 εκατομμύρια ευρώ (συν τους φόρους) και θα παραχθεί σε 19 μονάδες, με την πρώτη να παραδίδεται το 2022.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ