X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

BMW i3 με καινοτόμο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης

Ξεχωρίζει είναι το καινοτόμο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που έχει προσαρμοστεί στην άμεση παραγωγή ισχύος του συστήματος BMW eDrive.

Το BMW i3 είναι το πιο γνωστό, εμπορικά, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής στην Ευρώπη. Εκτός από αυτό το χαρακτηριστικό στοιχείο, της ηλεκτροκίνησης, και σε συνδυασμό με την αυξημένη ισχύ του κινητήρα στο BMW i3s, αυτό που ξεχωρίζει είναι το καινοτόμο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που έχει προσαρμοστεί στην άμεση παραγωγή ισχύος του συστήματος BMW eDrive.

Το σύστημα αυτό παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο νέο BMW i3s, που έχει ισχύ 184 hp ή επειδή αναφερόμαστε σε ηλεκτρισμό 135 kW, διαθέτει εντυπωσιακή ροπή 270 Nm από μηδενικές στροφές -με το απλό πάτημα του γκαζιού-, ενώ, βέβαια, δεν εκπέμπει ρύπους, ως ηλεκτρικό.

Το νέο σύστημα, βελτιώνει την πρόσφυση και την οδηγική ευστάθεια σε αντίξοες καιρικές και οδικές συνθήκες κατά την εκκίνηση, σε ενεργές φάσεις του συστήματος ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης Brake Energy Regeneration και κατά την έξοδο από κλειστές στροφές. Μάλιστα, η καινοτομία έγκειται στο γεγονός ότι η διαδικασία ελέγχου είναι 50 φορές ταχύτερη από τα συμβατικά συστήματα οδηγικής ευστάθειας, διότι τώρα υπολογίζεται απευθείας στον κινητήρα και όχι σε μία ξεχωριστή μονάδα που συνοδεύεται από καλωδιώσεις. Αυτή η εξέλιξη αποδεικνύει για μία ακόμα φορά, ότι η ομάδα της BMW i είναι πρωτοπόρος καινοτόμου τεχνολογίας στο BMW Group.

Πάντως, μπορεί οι μηχανικοί της BMW να δημιούργησαν ένα νέο τύπο συστήματος ελέγχου πρόσφυσης, σύμφωνα με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις της ηλεκτροκίνησης, ωστόσο αυτό το σύστημα θα τοποθετηθεί και σε οχήματα με κινητήρες καύσης, σε μοντέλα BMW και MINI με εμπρόσθια ή πίσω κίνηση και τετρακίνηση, για να προσφέρει αισθητά μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και οδηγική απόλαυση σε δύσκολες συνθήκες εκκίνησης...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ