X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτό το λάστιχο θέλει πολλή λάσπη

Αν δείτε κόκκινα σήματα στα πλευρικά τοιχώματα, τα οποία φέρουν την ονομασία “Smooth Red Letter (SRL)”, τότε πρόκειται για το νέο ελαστικό Grabber X3.

Αν δείτε κόκκινα σήματα στα πλευρικά τοιχώματα, τα οποία φέρουν την ονομασία “Smooth Red Letter (SRL)”, τότε πρόκειται για το νέο ελαστικό Grabber X3, ειδικό για λασπωμένο έδαφος, με δυνατότητα χρήσης και εκτός και εντός δρόμου κατά 80/20.

Οι μηχανικοί ανάπτυξης της General Tire εργάστηκαν πάνω σε τρεις πρωτοποριακές τεχνολογίες: "Extreme Mud (X Mud)" για μέγιστη πρόσφυση σε βαθιά λάσπη, "Extreme Dirt (X Dirt)" για οδήγηση σε χώμα και χαλίκια και "Extreme Rock (X Rock)" για δύσκολο βραχώδες έδαφος.

Και οι τρεις τεχνολογίες βασίζονται σε ένα σχέδιο πέλματος που χαρακτηρίζεται από βαθιές αυλακώσεις, κανάλια για το άδειασμα της λάσπης και κλιμακωτές άκρες, γεγονός που προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης στην άμμο, στη λάσπη και στο χαλίκι.

Το μοναδικό σχέδιο του ελαστικού συνδυάζει λοξοτομημένες άκρες στα μπλοκ, με πιο φαρδιές αυλακώσεις πέλματος και στενές αυλακώσεις στη βάση του πέλματος, εκτοπίζοντας έτσι πιο γρήγορα τις πέτρες σε έδαφος με χαλίκι.

Στην οδήγηση σε βράχια, οι άκρες πρόσφυσης στο πέλμα του ελαστικού είναι διατεταγμένες σε διαφορετικές γωνίες και παρέχουν μέγιστη πρόσφυση σε κάθε κατεύθυνση. Μια σειρά από νευρώσεις εκτροπής προστατεύουν τα πλευρικά τοιχώματα από ζημιές από πέτρες ή χαλίκια, γεγονός που καθιστά το ελαστικό εξαιρετικά στιβαρό και αποδοτικό σε σκληρό έδαφος.

Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, οι επιδόσεις του σε άμμο και χαλαρό χαλίκι έχουν βελτιωθεί κατά 5%, ενώ η απόδοση σε βραχώδες έδαφος κατά 10%. Για χρήση εντός δρόμου, το Grabber X3 έχει βελτιωμένη απόδοση στο βρεγμένο, ενώ, παρόλο που είναι λάστιχο λάσπης, προσφέρει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στη μείωση του θορύβου και κορυφαία, για την κατηγορία του, απόδοση στο στεγνό οδόστρωμα.

Σύντομα θα είναι διαθέσιμο σε μια μεγάλη γκάμα, από 10 διαφορετικά μεγέθη, για ζάντες 15 έως 20 ιντσών, για ταχύτητες μέχρι 160 χλμ./ώρα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ